سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال صنف نبات و آب نبات ریزی از بازار بزرگ تهران به خارج از محدوده شهری

مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12، از انتقال صنف نبات و آب نبات ریزی از بازار بزرگ تهران به خارج از محدوده ی این منطقه خبر داد.

مهر شاد الله ویر‌دی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح انتقال صنف نبات و آب نبات ریزی از بازار بزرگ تهران به خارج از محدوده ی منطقه 12 در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور کاهش آلاینده های زیست محیطی، ارتقا سلامت شهر، افزایش سلامت شهروندان و رفاه حال آنها در دست اجرا است.

الله ویر‌دی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: با توجه به توافق نامه ی شرکت ساماندهی شهر تهران و اتحادیه صنف نبات و آب نبات ریزی، از بازار بزرگ تهران به خارج از محدوده منطقه 12 انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: صنف نبات و آب نبات ریزی دارای ظرافت خاص و نیازمند آب شیرین و بدون املاح است.

ارزیابی و بررسی کارشناسان به منظور ایجاد امکانات لازم برای انتقال این صنوف به خارج از محدوده ی منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است.

الله ویر‌دی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 افزود: انتقال کوره های تفت آجیل و خشکبار از بازار بزرگ تهران به شهرک صنعتی قر‌چک، انتقال صنف مواد شیمیایی به خارج از محدوده ی منطقه 12، انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده از سطح محلات منطقه به خارج از محدوده ی بافت مسکونی از اقدامات دیگر اداره ساماندهی شهرداری این منطقه است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.