سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/تکمیل طرح انتقال آب کاکارضا به خرم آباد:

مستلزم سرمایه گذاری بخش خصوصی است

استاندار لرستان گفت: تامین اعتبار موردنیاز تکمیل و بهره برداری از طرح انتقال آب کاکارضا به خرم آباد، مستلزم سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ هوشنگ بازوند افزود: اعتبار موردنیاز برای اجرا و بهره برداری از این طرح پنج هزار میلیارد ریال است و میزان پیشرفت فیزیکی طرح نیز تاکنون حدود 25 تا 30 درصد است.
وی با اشاره به اینکه تکمیل و بهره برداری از این طرح نیازمند تامین منابع جدید مالی است، اظهار داشت: در صورت تامین اعتبار موردنیاز ، طرح انتقال آب کاکارضا در سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی تصریح کرد: این طرح شامل یک خط انتقال آب کاکارضا به خرم آباد، دو سد و همچنین خط انتقال حوزه به حوزه است که اجرای آن نقش موثری در تامین آب مصرفی شهر خرم آباد و دیگر حوزه های مرتبط خواهد داشت.
استاندار لرستان گفت: با توجه به اهمیت ویژه این طرح در حوزه تامین منابع آبی استان، پیگیری جدی برای تسریع در روند اجرا و بهره برداری از آن از طریق قرارگاه خاتم الانبیا (ع) انجام شده است.

طرح انتقال آب کاکارضا به خرم آباد در قالب 20 کیلومتر خط انتقال با قطرهای 600 تا یک هزار و 100 میلیمتر از نوع فولادی و 400 متر تونل با دهانه پنج متر، تاسیسات انتقال 750 تا یک هزار و 830 لیتر در ثانیه ، برای تامین آب شرب شهر خرم آباد اجرا می شود./س
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.