سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسلیت مسئولان و پیشکسوتان پرسپولیس به حمید جاسمیان

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پی درگذشت برادر حمید جاسمیان مصیبت وارده را به پیشکسوت پرسپولیس تسلیت گفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران حمید جاسمیان پیشکسوت دهه 40 و 50 پرسپولیس که در بازی پرسپولیس و ستارگان میلان به عنوان مدیر تیم فعالیت می کرد در غم درگذشت برادرش به سوگ نشست و برای حضور در مراسم تشییع و تدفین تهران را ترک کرد.

در همین راستا محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی مصیبت وارده را به حمید جاسیمان تسلیت گفت. در پیام محمد رویانیان آمده است:

ضایعه درگذشت برادر گرامی تان را به شما پیشکسوت عزیز و ارجمند که از جمله بانیان شکل گیری پرسپولیس هستید صمیمانه تسلیت گفته و علو درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

همچنین همایون بهزادی ، جعفر کاشانی ، حسین کلانی ، علی پروین ، بیوک و رضا وطنخواه ، فریدون معینی ، هادی طاووسی ، فریدون ممبینی، محمد دادکان ، محمود خوردبین ، محمدرضا زادمهر و دیگر اعضای تیم پرسپولیس در دهه 40  و 50 و همچنین اعضای تیم ستارگان پرسپولیس مصیبت وارده را به حمید جاسیمان تسلیت گفتند.

شرکت پیشکسوتان پرسپولیس نیز با صدور پیامی مصیبت وارده را به حمید جاسمیان پیشکسوت پرافتخار و گرانقدر پرسپولیس تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحوم علو درجات از خداوند متعال مسئلت دارد.

همچنین علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و کلیه اعضای کادر فنی و سرپرستی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس نیز با حمید جاسمیان ابراز همدردی کرده و مصیبت وارده را به وی تسلیت گفتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، جاسمیان ، تسلیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.