سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه دیلی تلگراف انگلیس:

ارتش آزاد قصد دارد با رشوه و باج خواهی میلیون ها تن را به دور خود جمع کند

روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در گزارشی نوشت:گروه موسوم به ارتش آزاد امروز به "امیران جنگ" در سوریه بدل شده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران روزنامه "دیلی تلگراف" انگلیس نوشت:تحولات بسیاری در روند جنگ داخلی سوریه پدید آمده است و به نظر می رسد بسیاری از فرماندهان ارتش آزاد در سوریه به "امیران جنگ" تبدیل شده اند.

روزنامه دیلی تلگراف در گزارشی که آن را روز یکشنبه بر روی پایگاه اینترنتی خود منتشر کرد نوشت:ارتش آزاد که در ابتدا به نظر می رسید یک گروه ساده است که برای براندازی بشار اسد رئیس جمهور سوریه تلاش می کند، امروز به مثابه گروهی است که به دنبال جمع کردن میلیون ها تن به دور خود با توسل به رشوه و باج خواهی است.

این روزنامه در ادامه نوشت:ارتش آزاد سوریه که متشکل از گروه های اسلامگرای معتدل است و مورد توجه کشورهای غربی قرار گرفت، که تلاش داشتند بواسطه این گروه نظام سوریه را سرنگون کنند و امروز این گروه در شمال سوریه دست به اقدامات جنایتکارنه زده و با استفاده از غارت و دزدی به دنبال مال اندوزی روی آورده است و آن را مزد محاربه با نظام سوریه می داند.

این روزنامه به نقل از "احمد القنطاری" سرکرده تیپ عمر مختار در منطقه جبل الزوایه نوشت:بسیاری دیگر سرنگونی نظام سوریه را نمی خواهند،زیرا شرایط کنونی به سود آنهاست و در ادامه افزود:این دسته افراد در ارتش آزاد به "امیران جنگ" بدل شده اند که با هزبنه کردن میلیون ها دلار در خانه های مجلل زندگی و خودروهای بسیار گران قیمت سوار می شوند.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.