سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

ایران نیازی به بمب هسته ای ندارد

معاون بازرسی و حفاظت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران اسلامی با توجه به فشارهای غربی ها و استکبار جهانی با احساس خطر و موضع گیری علیه ایران در مورد ساخت بمب اتم ،ایران نیازی به بمب هسته ای ندارد .

میرزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:ایران به عنوان کشوری با برخورداری از حکومت اسلامی و دفاع از ارزشهای اسلام ناب محمدی (ص) در دوران حیات انقلاب اسلامی به هیچ عنوان دنبال کشور گشایی نبوده است و نخواهد بود و تنها حامی مظلوم و دشمن ظالم بوده است .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به مرز میان دفاع و جنگ تصریح کرد :مرزی بین موضوع دفاع و جنگ وجود دارد که این مقوله باید به صورت درست و کارشناسی به قشر جوان در راستای بیان ارزشهای دوران دفاع مقدس بازگو شود تا آنها با حقایق نهفته در این دوران کاملا آشنا شوند .

معاون بازرسی و حفاظت مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه ایران نیازی به بمب اتم ندارد اضافه کرد:ایران اسلامی با توجه به فشارهای غربی ها و استکبار جهانی با احساس خطر و موضع گیری علیه ایران در مورد ساخت بمب اتم ،ایران نیازی به بمب هسته ای ندارد .

میرزاده در خاتمه اظهارداشت :موفقیت درمذاکره بر سر پرونده هسته ای ایران در ژنو بدون پشتوانه مردمی و اقتدار ملی مبتنی بر سرچشمه های تولید قدرت امکان پذیر نبود ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.