سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه خوشنویسی "بهار‌در‌پاییز" در نیشابور

همزمان با سال‌روز شهادت شهید مدرس نمایشگاه خوشنویسی"بهار‌درپاییز" برگزیده آثار جمعی از هنرمندان انجمن خوشنویسان شعبه نیشابور در محل نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برپا شد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران؛ حمیدرضا آتشی مسئول نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: نیشابور مهد تمدن و فرهنگ و هنر است که در طول تاریخ مردان بزرگی را از این دیار تقدیم جامعه بشری کرده است که آثار و تفکر ایشان باعث مانایی و جاودانگی شده است و هنوز هم خلف صالح ایشان هستند که در رشته‌های مختلف هنری و فرهنگی باعث افتخار ایران و ایرانیان هستند و دراین رهگذر نمایشگاه خوشنویسی "بهار‌در‌پاییز" همزمان با سالروز شهاد شهید مدرس و روز مجلس به اهتمام انجمن خوشنویسان شعبه نیشابور برپا گردید.
 
وی گفت: در نمایشگاه خوشنویسی"بهاردرپاییز" 35 اثر برگزیده 15 هنرمند انجمن خوشنویسان نیشابور در ابعاد 40*30 تا 70*50 در معرض دید عموم قرار گرفته است.
 
آتشی افزود: در این نمایشگاه آثار خوشنویسی نستعلیق در قالب‌های سیاه مشتق، کتیبه، قطعه، چلیپا، کتابت، شکسته و تحریری برگرفته از احادیث و روایات ائمه اطهار"ع" و اشعار بزرگان ادب پارسی به رشته تحریر درآمد.
 
وی تصریح کرد: نمایشگاه خوشنویسی "بهاردرپاییز" از 9الی 14 آذر 92 هر روز 9الی 12 صبح و 17 الی 20 بعدازظهر در محل نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در معرض دید عموم علاقمندان قرار دارد.
 
انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.