سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان خانگی اصفهان

نهمین نمایشگاه تخصصی صنایع مبل و چیدمان خانگی با شعار 'جهاد اقتصادی، كالای ایرانی، افتخار ملی' 20 دیماه در اصفهان گشایش می یابد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران؛درنمایشگاه امسال 110مشاركت كننده از استانهای اصفهان، تهران، فارس، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی درسه سالن با فضای 8500 مترمربع محصولات وکالاهای خودرا به نمایش خواهند گذاشت.

بنابر این گزارش گزینش تولیدكنندگان سراسر كشور و بازرسی از كارگاه های آنها در كنار استعلام از اتحادیه مربوطه استانی و سپس ثبت نام آنان، تأكید بر انتخاب كالاهای با كیفیت و تولیدكنندگان برتر، اهمیت بخشی به كالای ایرانی و داخلی، تقدیر از غرفه های برتر نمایشگاه، بازرسی و نظارت بیشتر بر كلیه غرفه ها از ویژگی های نمایشگاه امسال است.   

همچنین در حاشیه نمایشگاه، همایش تخصصی 'صنعت مبلمان' و مراسم تقدیر از چهره های شایسته، همایش'مدیریت كسب و كار حلال' و همایش 'فنگ شویی و چیدمان با نگاهی به نگرش های اسلامی' با حضور اساتید دانشگاه تهران و دبیر انجمن مبل تهران برگزار خواهد شد.   

گفتنی است: نمایشگاه مبلمان خانگی از 20 تا 23 دیماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی اصفهان در جوار پل تاریخی شهرستان دایر خواهد شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.