سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پايان معاملات امروز "بازار سرمايه" ؛

بازدهي بيش از 121 درصدي "بورس" براي سهامدارن

شاخص بورس ابتدای امسال را از عدد 38 هزار و 40 واحد آغاز کرد و امروز با رسیدن به عدد 84 هزار واحد، بازدهی بازار سهام را به 121 درصد رساند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،امروز 10آذر ماه 92،تالار شيشه اي دو روز متوالي رکورد جديدي را به ثبت مي رساند  و بازدهي بيش از 121 درصدي را نصيب سهامداران خود کرد.

شاخص کل با رشد 812 واحدي ه عدد 84 هزارو 384 واحد،شاخص صنعت با رشد 987 واحدي به عدد 71 هزارو 78 واحد،شاخص بازار اول با رشد 631 واحدي به عدد 63 هزارو 513 واحد،شاخص بازار دوم با رشد يک هزارو 412 واحد به عدد 157 هزارو 866 واحد رسيد.

در ساعت میانی بازار تداوم صفهای فروش گروه بانکی،بر چیده شدن صفهای خرید نمادهای پالایشگاهی را شاهد بوديم. سهام چون کچاد و کگل در آستانه صف فروش قرار داشتند. 

شايان ذکر است با اعلام اینکه معاون برنامه ریزی رئیس جمهور در جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان ولایت مجلس، از دلار۲۵۵۰تومانی و نفت بشکه‌ای ۱۰۰دلار در بودجه۹۳ خبر داد و اینکه سقف بودجه ۱۹۰هزار میلیارد تومان خواهد بود ، شاهد رویکرد منفی و عکس العمل دفاعی بورس با موضوع فوق هستیم بطوریکه در برخی از گروهها و نمادها، قیمت سهام در حال کاهش است.

بانک ملت،س.نفت و گاز و پتروشيمي تامين،بانک صادرات ايران،گسترش نفت و گاز پارسيان از نمادهاي پر بيننده يازار بودند و همچنين نماد شبندر،فولاد،اخابر،فملي بيشترين تاثير را در رشد شاخص داشتند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، سهام ، شاخص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.