سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناصری در نطق میان‌دستور؛

حق وتوی نامعقول و اعمال سیاست دوگانه، ننگی برای مدعیان دموکراسی و آزادی است

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: مکاتب ماتریالیستی و مذاهب تحریفی و ارزش‌های چالش‌زای غربی نیز در هر نوع آن عاجز و ناکارآمدند و تنها راه برون رفت رویکرد به اصول و ارزش‌های وحیانی است، حق وتوی نامعقول و اعمال سیاست دوگانه ننگی برای مدعیان دموکراسی و آزادی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری" نماینده مردم بابل در جلسه علنی امروز یکشنبه (10 آذرماه) در نطق میان‌دستور خود با تبریک روز ملی مجلس، اظهار داشت: غرب سکولار با عدول از سنن و ارزش‌های معنوی گرفتار بحران همه جانبه است. مکاتب ماتریالیستی و مذاهب تحریفی و ارزش‌های چالش‌زای غربی نیز در هر نوع آن عاجز و ناکارآمدند و تنها راه برون رفت رویکرد به اصول و ارزش‌های وحیانی است، حق وتوی نامعقول و اعمال سیاست دوگانه ننگی برای مدعیان دموکراسی و آزادی است.

وی افزود: امروز جهان شاهد حیات مجدد اسلام به میدان‌داری ایران اسلامی است و نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل برای حفظ موجودیت و منافع نامشروع خود از هیچ توطئه و جنایتی دریغ نمی‌کند؛ خواسته از طریق شبیه‌خون و قتل عام فرهنگی و تحریم اقتصادی ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند، که هوشیاری و حساسیت ویژه و مضاعف و اقدام قاطع و عاجل را می‌طلبد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: از رئیس جمهور تقاضا دارم تا لایحه‌ای را به منظور قانون‌مند کردن اصل هشتم قانون اساسی در نهادینه کردن نظارت عمومی و اشاعه معروف و پیشگیری از منکرات را داریم.

وی ادامه داد: دولت، مجلس و مسئولان همچنین با همدلی و همکاری هر چه بیشتر حل مشکلات را وجه همت خود قرار دهند و با حمایت همه جانبه از تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف گام‌های اساسی در مهار تورم و گرانی‌ها بردارند و رفع موانع تولید و بوروکراسی اداری و حمایت همه جانبه از نهضت اشتغال و پایدار بپردازند.
 
نماینده مردم بابل با تقدیر از تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان تاکید کرد: از تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان انتظار می‌رود با رعایت کامل خطوط قرمز و ایستادگی و هوشمندی حافظ منافع و اقتدار ملی و مراقب زیاده طلبی‌ها و پیش‌شرط‌ها و بهانه‌گیری‌های سلطه‌گران باشیم.

این نماینده مجلس در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسئولان خواستار پیگیری و رفع آنها شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، هسته ای ، مذاکره ، دولت ، همدلی ، وتو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.