سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز مدارس شهرستان های استان تهران به 2000 جعبه امداد و نجات

مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران گفت:در سال گذشته 1400 مدرسه در سراسر استان تهران به جعبه امداد و نجات مجهز شدند که امسال 2000 مدرسه در دستور تجهیز جعبه های امدادی قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران زمانی در پانزدهمین مانور زلزله که صبح امروز در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی آرمیتا مصلی نژاد برگزار شد؛  با اشاره به اینکه زلزله پدیده ای طبیعی اما آگاه نبودن در برابر آن غیر طبیعی است گفت، یک ساعت برنامه ریزی و تفکر بهتر از ساعت ها گریستن و ندامت از نتایج پیش آمده است.

وی در ادامه با بیان اهمیت آموزش در دوران مدرسه اظهار داشت: دوران نوجوانی بهترین زمان برای فراگیری آموزشهای بویژه در مواقع بحرانی است که به ارائه خروجی مناسب چون رفتار صحیح و کسب مهارتهای لازم در حوادث کمک می کند.

وی افزود: اجرای مانور سراسری زلزله و ایمنی یکی از تاثیر گزار ترین برنامه های کاهش خطر پذیری در بحران است.

زمانی با بیان اینکه این طرح از سال 74 طراحی شد گفت: طرح اجرای   مانور سراسری زلزله  و ایمنی از سال 74 به مدت 3 سال به صورت آزمایشی برگزار شد و از سال 78 تا امروز با هدف ایجاد آمادگی برای واکنش سریع و بالا بردن مهارتهای رفتاری و واکنشی دانش آموزان و ارائه رفتاری صحیح بویژه در پناه گیری در هنگام وقوع زلزله اجرا شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این مانور در 114 هزار واحد آموزشی و برای 13 میلیون دانش آموز نتایج بسیار خوبی بر جای خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: ن ، م ، ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.