سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

700نفر از اهالی روستای چنشت یارانه های یک ماه خود را به امامزاده سید حامد علوی(ع) اهدا کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سربیشه گفت: 700 نفر از اهالی روستای چنشت یارانه های یک ماه خود را در راستای خرید ضریح امامزاده سید حامد علوی(ع) اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از سازمان اوقاف و امور خیریه ، حمید بهادری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سربیشه خراسان جنوبی با بیان اینکه آستان مبارک سيدحامد علوي(ع) از اولاد امام جعفر صادق(ع) در 55 کيلومتري جنوب شرقي شهرستان بيرجند و در بخش مود شهرستان سربيشه و در روستاي چنشت قرار دارد، افزود:700 نفر از اهالی روستای چنشت یارانه های یک ماه خود را به مبلغ 31 میلیون و 500 هزار ریال در راستای خرید ضریح امامزاده اهدا کردند.
 
وی با بیان اینکه اجراي طرح مصوب جامع امامزاده سيدحامد علوي(ع) واقع در روستاي چنشت در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: در زمينه توسعه اين امامزاده، ساختمان قديمي بقعه تخريب و ساختمان جديدي به جاي آن احداث  شد، همچنين ساخت رواق جديد و يک استراحتگاه براي اسکان زائران پيش بيني شده است.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سربیشه در ادامه با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در این امامزاده در سال 1391 اظهار کرد:احداث دیوارهای منتهی برای امامزاده با صرف هزینه 400 میلیون ریال، انجام بتن ریزی و فوندانسیون و خرید آهن آلات، احداث اسکللت ساختمان امامزاده ، اجرای بتن ریزی سقف و اتمام آن و خرید آهن آلات گنبد و ساخت و نصب آن در بازه زمانی کمتر از یک ماه، از جمله اقدامات عمرانی انجام شده، طی سال گذشته است.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سربیشه اعلام کرد: از نیمه دوم سال 91 با تشکیل هیأت امنای جدید این امامزاده بالغ بر 300 میلیون ریال برای این امامزاده هزینه شده است.
 
برچسب ها: اهالی ، روستا ، چنشت ، یارانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.