سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوي مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج صورت ميگيرد:

پذیرش دانشجو بدون کنکور در رشته مدیریت خانواده

رئیس مرکز آموزش عالی علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی کرج گفت: در مرکز آموزش عالی علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی کرج هزار و 500 دانشجو با 14 کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی در حال تحصیل هستند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان البرز، حسین آبین با اشاره به پذیرش 500 دانشجو در سال تحصیلی جدید در این مرکز، گفت: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج از سال 1386 با کد رشته‌های محدود و 250 دانشجو شروع به فعالیت نموده است و در حال حاضر بیش از هزار و 500 دانشجو  در 14 کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی در حال تحصیل هستند. 

وی با بیان اینکه این مرکز در حال حاضر در کارشناسی ناپیوسته پودمانی رشته‌ی مدیریت خانواده دانشجو می‌پذیرد، افزود: علاقه‌مندان برای ثبت نام در رشته‌ی مدیریت خانواده، می‌توانند تا تاريخ 11 آذرماه به پایگاه اینترنتی به آدرس www.Sateb.uast.ac.ir  مراجعه نمايند.

آبین خاطر نشان کرد: پذیرش دانشجو در این رشته بدون کنکور و به صورت غیر حضوری است. 
رئیس مرکز آموزش عالی علمی – کاربردی کرج گفت: اسامی پذیرفته شدگان از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: این مرکز در نظر دارد در ترم دوم سال جاری، در پنج کد رشته‌ی جدید با عناوین کاردانی معماری گرایش معماری داخلی، کارشناسی حرفه‌ای رشته انیمیشن گرایش کارگردانی، نقاشی ایرانی، تصویربرداری و عکاسی گرایش تبلیغات نیز دانشجو بپذیرد. 

هم اکنون مرکز علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی کرج واقع در عظیمه، در 14 کد رشته از جمله گرافيك، معماری، معماري گرایش طراحي محيط داخلي، انيميشن، نقاشي گرایش هنرهاي تجسمي، نقاشي ايراني، فيلم سازي گرایش عكاسي و فيلم برداري، عكاسي، فيلم سازي گرایش نقاشي متحرك، معماري شهري و معماري روستايي در حال فعالیت است و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های  32538855 ،  32536469- 026 ، داخلي 106 تماس حاصل نمایند.
برچسب ها: پذیرش ، مدیریت ، کنکور ، جهاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.