سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سراي محلات بايد از امكانات متوسط برخوردار باشند

همه سراهاي محلات بايد حداقل از امكانات متوسط برخوردار باشند و علاوه بر آنها در هر ناحيه وضعيت ميادين ميوه و تره‌بار، سوله‌هاي بحران، زمين‌هاي ورزشي، آتش‌نشاني و موارد ديگر بررسي و نيازها تأمين شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مديريت شهري در شهرداري نواحي منطقه يك تلاش خود را در راستاي رفع نيازمندي‌هاي شهروندان به كار مي‌گيرد تا هيچ‌گونه كم و كاستي در ارائه خدمات به شهروندان وجود نداشته باشد، سامانه 1888 و 137 و سراهاي محلات نيز از اين موضوع مستثني نيست و همچنين تشكيل سوله‌هاي بحران در منطقه يك مي‌تواند در بالا بردن توان مقابله با بلاياي طبيعي مؤثر واقع شود، از همين رو شهردار منطقه يك در جمع معاونين و مديران و شهرداران نواحي 10‌گانه شمال تهران در آذر ماه سال جاري حضور يافت و موضوعات و مسائلي را با‌ آنان مطرح كرد.

شهردار منطقه يك، مجتبي يزداني تصريح كرد: با تعهد و احساس مسئوليت مديريت شهري در قبال نگهداشت شهر، رضايت شهروندان از عملكرد سامانه‌هاي مديريت شهري 137 و نظارت همگاني 1888 ارتقاء مي‌يابد.
يزداني اظهار داشت: دلسوزي، پيگيري امور، اشراف به كار، اختصاص وقت بيشتر براي برطرف كردن درخواست‌هاي مردم از مهمترين وظايف شهرداران و معاونان نواحي است و براي بهبود در تصميم‌گيري و تصميم‌سازي نيازمند تلاش توأم مسئولين و مجريان هستيم.

وي، بر حضور نيروهاي كيفي و مسلط در سامانه‌هاي مديريت شهري 137 و نظارت همگاني 1888 نواحي تأكيد كرد و گفت: با هدف ارتقاء توانمندي اين دوسالانه در پاسخ‌گويي به پيام‌هاي شهروندان وضعيت نيروها و تسلط آنها به وظايف محوله و هرگونه كمبود در بخش تجهيزات مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

يزداني، خاطرنشان كرد: همه سراهاي محلات بايد حداقل از امكانات متوسط برخوردار باشند و علاوه بر آنها در هر ناحيه وضعيت ميادين ميوه و تره‌بار، سوله‌هاي بحران، زمين‌هاي ورزشي، آتش‌نشاني و موارد ديگر بررسي و نيازها تأمين شود.

يزداني تصريح كرد: سوله‌هاي بحران در هفت ناحيه منطقه شامل نواحي 3، 4، 5، 6، 8، 9، 10 در حال احداث است و سه ناحيه يك، 2و 7 نيز با شناسايي زمين‌هاي مناسب وارد فاز اجرايي مي‌شوند.

يزداني، معاونين شهرداران نواحي را ملزم به حضور در جلسات هيئت امناي محلات دانست و افزود: معاونين بايد در جريان همه امور محلات خود قرار گيرند و در جلسات هيئت امنا حضور فعال داشته باشند و وضعيت سامانه‌هاي 137، ‌HSE و 1888 را به‌طور پي‌درپي رصد كنند.

يزداني، رسيدگي به درخواست شوراياران را از ديگر وظايف شهرداران و معاونان نواحي دانست و بيان كرد: شهرداران نواحي و معاونين آنها با برگزاري جلسات هفتگي با شوراياري‌هاي محلات خود درخواست‌هاي جزيي آنها را مورد بررسي و به اجرا برسانند تا در جلسات اصلي موارد كلي و بزرگ پروژه‌ها مطرح و درخصوص آنها تصميم‌گيري شود.
يزداني، از مديران دوسامانه خواست، گزارش هفتگي از وضعيت سامانه 137 و 1888 را در جلسات هفتگي ارائه دهند و شهرداران نواحي ده‌‌گانه منطقه يك با روش كار روشن و رقابت سازنده درخواست‌هاي مردمي را قبل از اين‌كه توسط شهروندان در سامانه 137 و 1888 به ثبت برسد، رفع نمايند.
اميد است، مديريت شهري با تدابير شهردار منطقه يك بتواند در ايفاي نقش خود مؤثر عمل نمايد.
انتهاي پيام/

برچسب ها: محلات ، متوسط ، وضعیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.