سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدیدقائم مقام شهردار تهران از منطقه 21

قائم مقام شهردار تهران به همراه معاونین خدمات شهری ، فنی و عمران شهرداری تهران از منطقه 21 بازدید کرد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران این بازدید به منظور بازدید از مراحل پیشرفت اقدامات اجرایی در محدوده منطقه و به ویژه پروژه های تقاطع  غیر همسطح بلوار ایران خودرو و بزرگراه فتح ، تقاطع غیر همسطح بلوار ایران خودرو و بزرگراه لشگری و پل غیر همسطح کاروانسرای سنگی بوده و در خصوص برنامه های پیشرو برای تکمیل پروژه ها بحث و تبادل نظر شد .

گفتنی است در جریان این بازدید ، شهردار منطقه 21 تهران با اشاره به اینکه بزرگراه حکیم ، همت ، کرج ، فتح و لشگری جزء دروازه های ورودی و خروجی غربی شاخص شهر تهران هستند اتصال آنها در تقاطع کاروانسرای سنگی اهمیت بسیار زیادی برای منطقه و شهر تهران دارد که در کاهش ترافیک شهر نقش مهمی را ایفا می کنند .
 
 این مقام مسئول بیان داشت  : در حال حاضر پروژه های تقاطع غیر همسطح بلوار ایران خودرو و بزرگراه فتح و لشگری در دست اقدام است که با وجود پیشرفت چشمگیر فیزیکی انتظار می رود تا پایان سال جاری به اتمام برسد .
 
وی افزود  : پروژه های کاروانسرای سنگی نیز از پروژه های مهمی است که در دستور کار قرارداد که امید است به همت معاونت محترم فنی و عمرانی به نتیجه برسد .

شهردار منطقه 21 ادامه داد  : در راستای ساماندهی تردد شهروندان در معابر سطح محدوده و به ویژه معابر بزرگراهی و به منظور بهبود عبور و مرور شهروندان کاستن از بار ترافیکی منطقه ، جهت امتداد اتوبان شهید باکری ، با ارگانهای ارتش ، نیروی هوایی و همچنین فرودگاه مذاکرات اولیه صورت گرفته که در صورت اقدامی شدن آن نتایج اعلام خواهد شد .
  
در پایان قائم مقام محترم شهرداری تهران از خدمات و تلاش و اقدامات مدیریت منطقه 21 تشکر و قدر دانی نمودند .

شایان ذکر است در این بازدید برخی از شهرداران مناطق و هئیتی از ادارت کل معاونت امور مناطق شهرداری تهران حضور داشتند .
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.