سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار 7 وزیر و 2 معاون دولت تدبیر و امید با "نوبخت"

7 وزیر و 2 معاون دولت تدبیر و امید با معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور دیدار کردند.

به گزارش  حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، وزرای "صنعت، معدن و تجارت"، "آموزش و پرورش"، "علوم، تحقیقات و فناوری" و "بهداشت، درمان و آموزش پزشکی"، "جهاد کشاورزی"، "دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح" و "راه و شهرسازی" طی جلسات جداگانه‌ای با دکتر نوبخت، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

 در این دیدارها که طی روزهای پنجشنبه و جمعه (7 و 8 آذرماه) با محوریت بررسی بودجه سال 1393 برگزار شد، "محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت"، "علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش"، "رضا فرجی دانا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری"، "سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی"، "محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی"، "حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح" و"عباس احمد آخوندی، وزیر راه و شهرسازی" در جلسات جداگانه با دکتر نوبخت، تبصره‌های بودجه وزارت‌خانه‌ متبوع خود در سال 1393را مورد بررسی قرار دادند.

همچنین محمد علی نجفی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی و خانم معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز با دکتر نوبخت دیدار کردند.
 پیش از این نیز معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، در راستای بررسی بودجه سال 1393 کشور، جلسات مشابهی را با دیگر وزیران و معاونان دولت یازدهم برگزار کرده بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: صنعت ، معدن ، بودجه ، سازمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.