سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد

بهینه‌سازی نیروی انسانی رویکرد جدید اداره اوقاف اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: بهینه‌سازی نیروی انسانی اوقاف یکی از شاخصه‌های اصلی سال 93 است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین اژدری از اتمام برنامه‌های سال 92 خبر داد و اظهار کرد: اکنون باید به دنبال بستر‌سازی برنامه‌ها و رویکردهای سال 93 باشیم.

وی به دو اولویت شاخص سال آینده اشاره و تصریح کرد: بهینه‌سازی نیروی انسانی اوقاف و تغییر بهره‌برداری از موقوفات از جمله شاخصه‌های سال 93 است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به تعبیر نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف کشور در خصوص بهینه‌سازی نیروی انسانی گفت: از این به بعد باید تمامی ما با نیرویی مضاعف و با شور و نشاط خاصی کار کنیم.

وی از تشکیل ستاد اجرایی و نظارت در اداره کل خبر داد و گفت: باید تمامی مسئولان، معاونان و کارکنان، فعالیت‌های روزانه خود را با نگاه ویژه پیگیری نمایند و گزارش عملکرد خود را به مسئول مربوطه ابلاغ کنند.

اژدری یکی از دلایل عقب‌ماندگی در سازمان و ادارات را تعلل بخشی در قسمتی از آن اداره دانست و خاطرنشان کرد: به تعویق انداختن امور، خود باعث به تعویق افتادن پروژه‌های سازمان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دیگر نباید در مرحله احیا و شناسایی موقوفات بمانیم و باید اخذ اسناد نیز به روز انجام شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه ما در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی قرار داریم افزود: خوشبختانه حماسه سیاسی رخ داد و اکنون نوبت ماست که حماسه اقتصادی را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: باید اجاره‌بهای موقوفات چه در بخش خصوصی و چه دولتی به روز محاسبه شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اصفهان ، وقف ، حماسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.