سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهور کهگیلویه:

فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی در بین موتورسواران جا نیفتاده است

رئیس پلیس راهور کهگیلویه عدم استفاده از کلاه ایمنی را از تخلفات آشکار موتورسواران برشمرد و گفت: به رغم توصیه‌های اکید پلیس، فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی در بین موتورسواران جا نیفتاده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران سرگرد شهباز پورنگ، با اشاره به تخلفات محرز موتورسواران اظهار داشت: طرح تشدید برخورد با متخلفان به صورت روزانه در سطح شهر دهدشت صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه تصریح کرد: با توجه به افزایش تصادفات و ضربات وارده به سر راکبین موتورسیکلت، متأسفانه به علت نبود جراح مغز و اعصاب در شهرستان، امکان مداوای آنی این افراد وجود ندارد.

پورنگ در ادامه خاطرنشان کرد: این مشکل اساسی در شهر دهدشت تلفات ناشی از تصادف را افزایش می‌دهد.

وی عدم استفاده از کلاه ایمنی را از تخلفات آشکار موتورسواران برشمرد و افزود: به رغم توصیه‌های اکید پلیس، فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی در بین موتورسواران جا نیفتاده است.

این مسئول ابراز داشت: در راستای ترویج فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی در همایشی بیش از 120 کلاه ایمنی به موتورسواران اهدا شد ولی تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته است.

پورنگ رعایت مقررات رانندگی را لازمه نظم و انضباط ترافیکی دانست و تصریح کرد: نقش رانندگان تاکسی در بهبود این امر مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه رانندگان سفیران پلیس در فرهنگ‌سازی ترافیک هستند، افزود: آموزش رانندگان حمل ‌و نقل عمومی امری لازم است و در این زمینه کم‌کاری شده است.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه تأکید کرد: آموزش مداوم رانندگان ناوگان حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و مسئولان نیز بر این باور باشند که این آموزش‌ها تاثیرات مثبتی را به دنبال دارد.

پورنگ رعایت و توجه راننده‌ها به قوانین راهنمایی و رانندگی را ضروری دانست و گفت: انتظار می‌رود متولیان ضمن آموزش رانندگان ناوگان حمل‌ و نقل عمومی، کارت مجوز حمل و نقل برای رانندگان صادر کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: پلیس ، راهور ، موتور ، کلاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.