سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشکده سلامت،ایمنی و محیط زیست علوم پزشکی شهید بهشتی:

اعضای هیات علمی دانشکده جوابگوی 600 دانشجو نیست

وجود 22 عضو هیات علمی به جای 45 عضو نمی تواند جوابگوی بیش از ششصد دانشجو باشد.

دکتر رضاخانی جزنی رئیس دانشکده سلامت ایمنی و محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، گفت: این دانشکده 668 دانشجو دارد که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و phd در حال تحصیل در 6 رشته هستند.

وی در خصوص چالش های بیش روی این دانشکده افزود: اولین چالش در حوزه آموزش کمبود اعضای هیات علمی و کارشناسان  تخصصی مهارت است طبق استاندارد و ما باید 45 عضو هیات علمی در این دانشکده داشته باشیم که در حال حاضر 22 عضو داریم دومین چالش  کمبود منابع مورد نیاز است که این کمبود روی کیفیت و کمیت آموزش و پژوهش اثر گذاشته است.

جزنی با تاکید بر این که امسال بودجه پژوهشی ها 30 میلیون بوده است عنوان کرد: این میزان جوابگوی نیاز کارهای پژوهشی ما نیست .

وی ادامه داد: این دانشکده با داشتن بیش از ششصد  دانشجو یک سالن ورزشی غیر استاندارد دارد و در واقع یک فضای کوچک  به ورزش دانشجویان اختصاص داده شده که تنها برای والیبال و پینگ پنگ جوابگو است./م

وی در ادامه با اشاره به این که دانشجویان خوشبختانه  از لحاظ کارگاه عملی و آزمایشگاه مشکل ندارند خاطر نشان کرد: در حال ایجاد یک آزمایشگاه هستیم که در تجهیزات و بازسازی آن با کمبود و اعتبارات روبه رو هستیم و امیدواریم که دانشگاه ه ما  را یاری کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.