سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در فرهنگسرای ارسباران؛

"زندگی او" به نفع بچه‌های پروانه‌ای

نمایش نامه‌خوانی "زندگی او" به کارگردانی پیروز کرمی با حضور بازیگران برجسته سینما و تلویزیون و تئاتر، 16 آذر در فرهنگسرای ارسباران به اجرا در می‌آید.

پیروز کرمی کارگردان نمایش نامه‌خوانی "زندگی او" در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این نمایش نامه به قلم ترانه برومند نوشته شده که داستان مردی را روایت می‌کند که در آستانه یکی از مأموریت‌های کاری خود از طریق دوست و کشیش متوجه مرگ همسر خود می‌گردد، سفر نیمه کاره می‌ماند و در راه این بازگشت به رازهای پنهانی از زندگی خود پی می‌برد.
 
وی اظهار داشت: بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، عمار تفتی، یکتا ناصر، نازنین گودرزیان، ساناز زمانی (بازیگر میهمان از گروه سوشیانت)، عباس ستارزاده و سینا افشار به ترتیب خوانش در صحنه حضور می‌یابند.
 
وی بیان کرد: نمایش نامه‌خوانی "زندگی او" به نفع انجمن بیماری کودکان سندروم پروانه‌ای(EB) 16 آذر اجرا می‌شود.
 
وی افزود: ساناز زمانی(گروه سوشیانت) دستیار کارگردان، نادر بهرامی عکاس، شبنم موتابی و مرضیه زهیری روابط عمومی و گروه آلوکاد به اجرای موسیقی دراین نمایش‌نامه خوانی می‌پردازند.
 
وی اظهار داشت: نمایش نامه‌خوانی "زندگی او" شنبه 16 آذر ساعت 20 در فرهنگسرای ارسباران واقع در پل سیدخندان خیابان جلفا به روی صحنه خواهد رفت.
 
وی عنوان کرد: مخاطبان می‌توانند پیش فروش بلیط  این نمایش نامه‌خوانی را در سایت تیوال به آدرس www.Tiwall.com  و با شماره رزرو 9626730-0935 تهیه کننده گفتنی است؛ این کارگردان بیشتر اجرای نمایش نامه‌خوانی "نیلوفر مرداب" با بازی بازیگرانی چون امین زندگانی، جلیل فرجاد و مائده طهماسبی و... که در جشنواره تئاتر شهر موفق به دریافت جایزه کارگردانی و بازیگرانی شده بود و همچنین نمایش نامه‌خوانی "من عاشق خوش گذرانی‌ام" نوشته ناتاشا محرم‌زاده با بازی امین زندگانی، نگار عابدی و سعید چنگیزیان به نفع بنیاد خیریه برکت را در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه برده است.
 
انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.