سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس / جانشین فرمانده کل ارتش:

نیروی دریایی ارتش با تدبیر رهبری به نیروی راهبردی تبدیل شده است

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با تدبیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به نیرویی راهبردی تبدیل شد که امروز نه تنها در آب های سرزمینی بلکه در آب های اقیانوس ها ماموریت مهمی انجام می دهد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس امیر سرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی ایران در مراسم مشترک در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس افزود: در 4 سال گذشته پروژه های متعددی در نیروی دریایی و صنایع دفاعی به ثمر نشسته و در آینده نیز پروژه های دیگری رونمایی می شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم گفت: نیروی دریایی ارتش در ابعاد مختلف توانست با دانش نو و توانمندی صنعتی و نوسازی و بهینه سازی وتکیه بر بومی سازی قطعات و تجهیزات به یکی از توانمندترین نیروهای رزمی منطقه و اقیانوسها تبدیل شود.

امیر دریادار سیاری افزود: ناوهای موشک انداز تبرزین جمهوری اسلامی ایران ، سیرجان و نیزه فردا به ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بوشهر الحاق می شود.

وی گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها متکی به تجهیزات نیست بلکه یک ارتش معنوی و پیروزی آن در سایه معنویت است و در بالاترین قله عزت قرار دارد.

در این مراسم از خانواده های شهدا و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیرو حاضران از نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی در منطقه یکم نیروی دریایی بازدید کردند./س
انتهای خبر/
برچسب ها: نیروی ، دریایی ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.