سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسروی: ملاک تشخیص زمان بازی فقط ساعت داور است

کارشناس داوری کشورمان گفت: شاید زمان ساعت‌ها با هم متفاوت باشند، در بازی‌ها ملاک تشخیص فقط ساعت داور است.

علی خسروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد داوری بازی پرسپولیس – تراکتورسازی گفت: صحنه‌هایی که در بازی به عنوان پنالتی از سوی دایی اعلام شده بوده، جهانبازی صحیح تشخیص داده و به نظر وی خطایی انجام نشده است.

کارشناس داوری کشورمان در ادامه افزود: وقت‌های اضافه بازی فقط دست داور وسط می‌باشد و جهانبازی می توانست کمتر از پنج دقیقه به عنوان وقت تلف شده حساب کند و شاید هم میتوان گفت ساعت‌ها با هم اختلاف داشته‌اند. در بازی ساعت داور ملاک سنجش دقیقه‌های بازی است.

وی در پایان در مورد فحاشی تماشاچیان تیم تراکتورسازی چنین اظهار داشت: اینگونه کارشکنی تماشاچیان در تمام بازی‌ها دیده می‌شود کمیته‌ی انضباطی مگر چه قدر می‌تواند برخورد کند. کمیته‌ی انضباطی تنها نمی تواند این مسئله را حل کند بلکه باید باشگاه‌ها و شهرها هم در حل این مسئله کمک کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: خسروی ، ساعت ، داور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
محمد
۱۵:۲۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
ملاک وقت اضافه داورنیست بلکه قانونه.قانون مشخص کرده اتلاف وقت چه مواردی داره. این حرفهای بی محتوا داوری روبه این روزانداخته قانون اجازه داده یک داور فوتبال رانیمه تمام بگذاره اما باتوجه به قوانین واتقاقاتی که درحال رخ دادنه. این جوردفاع ازداوری توهین به مردمه