سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهره‌های «مریم زندی» و قربانیان جنگ «مجید سعیدی» در خانه هنرمندان

در نشست تخصصی «10 روز با عکاسان‌‌»، امروز در خانه هنرمندان ایران «مریم زندی» از پروژه چهره‌هایش می‌گوید و «مجید سعیدی» از «قربانیان جنگ».

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، چهارمین و پنجمین نشست از نشست‌های تخصصی «10 روز با عکاسان‌‌« ‌شنبه 9 آذر در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
 
در چهارمین نشست که ساعت 16 در تالار استاد شهناز برگزار می‌شود، «فخرالدین فخرالدینی» درباره پروژه «مفاخر ایران»، «محسن راستانی» درباره ایده «خانواده ایرانی» و «مهدی منعم» درباره پروژه‌‌اش «قربانیان جنگ تحمیلی» صحبت می‌کنند. کارشناس مجری این نشست «مسعود زنده روح کرمانی» است.
 
همچنین در پنجمین نشست که از ساعت 18 آغاز می‌شود، «مریم زندی» درباره «چهره‌ها»، «مجید سعیدی» درباره «زندگی در جنگ» و «بهزاد ترکی زاده» درباره پروژه‌اش با عنوان «رویای آبی» صحبت می‌کنند. اجرا و کارشناسی این نشست به عهده «سعید دستوری» است.
 
در آخرین نشست هم يکشنبه 10 آذر از ساعت 16:30 در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود، «محمود کلاري» درباره عکس‌هایش از «روزهای انقلاب» سخن می‌گوید. آثار زنده‌ياد «کاوه گلستان» و «محمد فرنود» با عنوان «به مجنون بگو زنده بمان» بررسی می‌شود، «جمشيد بايرامي» درباره پروژه‌اش «مستند اجتماعی آئینی» صحبت می‌کند و «عباس تحويلدار» سوژه «ادیان در ایران» را توضیح می‌دهد. «محمود کلاري» به عنوان مجری کارشناس این نشست را اداره می‌کند.

در دومین دوره برگزاري «10 روز با عکاسان ايران» که 2 تا 12 آذر در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود، 21 پروژه عکاسي از عکاسان حرفه‌اي که يک ايده را سال‌ها دنبال کرده‌اند، روی دیوار نگارخانه‌های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان رفته است.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.