سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پايان معاملات تالار شيشه اي؛

برتري تقاضا شاخص "بورس" را بالا کشاند/ عبور شاخص کل از نيمه ي 83 هزار واحدي

هيجان بازاردر خريد سهم در اولين روز کاري اين هفته خود باعث شد تا شاخص از مرز 83 هزار واحدي عبور کند.

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،امروز9 آذرماه 92،تالار شيشه اي در حالي به معاملات خود پايان داد که شاهد عرضه های سنگینی در برخی از گروههای مهم بازار بودو برتري تقاضا بر بازار غلبه کرد و شاخص را به قله ي ديگر رساند. در ساعات اوليه بازار امروزشاهد افزايش صف خريد برخي نماد ها نظیر بانکی ها و سرمایه گذاریها هستیم در گروه حمل و نقل و با عدم حذف تحریمها در مقطع فعلی،فشار فروش دیده میشود.

 در گروه پتروشیمی انتشار خبر عرضه بلوک فارس طی چند هفته آینده،بار دیگر این سهم را در صف خرید قرار داده است.

شاخص کل با رشد يک هزارو 442 واحدي به عدد 83 هزارو 572 واحد،شاخص صنعت با يک هزارو 172 واحدي به عدد 70 هزارو 90 واحد،شاخص بازار اول با يک هزارو 190 واحد و شاخص بازار دوم با رشد 2 هزارو 138 واحد رسيد.

و همچنين در بازار سرمايه  خبر نزدیکترین عرضه اولیه مربوط به شرکت نفت سپاهان است که کارهای درج آن تا پایان هفته جاری به اتمام می رسد و به احتمال زیاد تا پایان آذر ماه شاهد عرضه آن در بورس خواهیم بود. 

در میان 5 نماد تاثير گذار بورسي مي توان به  نماد هاي فارس با 265 واحد تاثير گذاري،پارسان با 113 واحد،کگل با 104 واحد،کچاد با 102 واحد ،وغدير با 94 واحد اشاره کرد.

بانک ملت ،س.نفت و گاز و پتروشيمي تامين،بانک صادرات ايران و گسترش نفت و گاز پارسيان از نمادهاي پر بيننده ي بازار امروز بودند.

 
شايان ذکر است امروز 123 هزارو 112 تعداد معامله به ارزش بيش از 491 ميليارد تومان صورت گرفت.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، شاخص ، رشد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.