سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور حضور در مسابقات جودو قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا/ ترکیب ملی پوشان اعزامی به چین مشخص شد

ترکیب تیمهای ملی جودو ایران در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان در دو بخش مردان و زنان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا چین مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای جودو  قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا قرار است 20 تا 22 آذر به میزبانی جزیره هانیان چین برگزار شود و بر این اساس، ترکیب تیمهای ملی ایران از سوی کادر فنی اعلام شد.

در تیم ملی نوجوانان؛ محمد عباس‌نژاد در وزن منفی 50 کیلوگرم، محمد رشوندنژاد در وزن منفی 55 کیلو، کیوان بیرانوند در وزن منفی 60، محمدرضا نیک اقبال در منفی 73، حامد رشیدی در منفی 81، رامین صفویه در منفی 90 کیلوگرم و حسین عربی در مثبت 90 کیلوگرم به رقابتهای چین اعزام می‌شوند.

در بخش جوانان احمد قاسمی در وزن منفی 55 کیلوگرم، آرش آقایی منفی 60 کیلوگرم، بهزاد محرمی در وزن منفی 66 کیلوگرم، مهرداد زمانی در وزن منفی 73، علیرضا شیری نوکنده‌ای در منفی 81 کیلوگرم، امیرحسین محب‌زاده در منفی 90 کیلوگرم، شایان نصیرپور منفی 100 کیلوگرم و جعفر پهلوانی در وزن مثبت 100 به تیم ملی دعوت شدند.

براساس این گزارش، در تیم ملی نوجوانان دختر ایران، فاطمه زمانی در وزن منفی 44 کیلوگرم، مبینا عزیزی در منفی 57 و زهرا باقری در وزن منفی 78 کیلوگرم حضور دارند.

همچنین، طاهره آذرپیوند در منفی 44 کیلوگرم، الهام بهرامی در وزن منفی 48 کیلوگرم، غزل یغما در منفی 52 کیلوگرم، زهرا نادری در وزن منفی 57 کیلوگرم، دنیا آقایی در وزن منفی 63 کیلوگرم، صبا کرمعلی در وزن منفی 70 و زینب جلالوند در وزن منفی 78 کیلوگرم ترکیب تیم ملی جوانان دختر را در مسابقات قهرمانی آسیا  چین تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها: قهرمانی ، جودو ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.