سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تشکیل ستاد راهبردی برای پیگیری امور زلزله در منطقه ارسباران

نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، از تشکیل ستاد راهبردی برای پیگیری امور زلزله در منطقه ارسباران خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، عباس فلاحی باباجان، در همایش فرهنگیان بسیجی اهر، با بیان اینکه تشکیل این ستاد که در مجلس تصویب شده است و شورای نگهبان نیز تأئید کرده است خاطرنشان کرد مشکلات اساسی مربوط به زلزله حل شده است اما کارهای دیگر از جمله زیر ساخت ها مانده است که این ستاد پیگیر آن خواهد بود.

وی، همچنین از تشکیل فراکسیون بازنشستگان و سالمندان مجلس خبر داد و افزود: با تشکیل این فراکسیون مشکلات مربوط به بازنشستگان کشوری، تأمین اجتماعی، سایر بازنشستگان و سالمندان پیگیری خواهد شد.

این نماینده مجلس، از احداث بزرگترین پروژه سورتینگ میوه در شهرستان اهر خبر داد و افزود: فاز اول این پروژه در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، بازهم به تسریع تکمیل بزرگراه اهر – تبریز از سوی دولت تأکید کرد و افزود: این جاده به یک قتلگاه تبدیل شده است که امیدواریم مسئولان در جهت تکمیل بزرگراه اهر – تبریز اقدامات سریع انجام دهند.

فلاحی باباجان، همچنین از اخذ مجوز برای احداث بیمارستان خصوصی 50 تختخوابی در شهرستان اهر خبر داد.

در این همایش فرماندار شهرستان اهر نیز، گفت: یکی از دغدغه های مسئولان شهرستان اهر جذب سرمایه و ایجاد اشتغال است که در این راستا بیش از 500 میلیارد تومان در بخش های مختلف سرمایه گذاری می شود.

صدیقی، ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از طرح های دردست اقدام شاهد حل مشکل بیکاری در منطقه خواهیم بود/س

 

برچسب ها: تشکیل ، ستاد ، راهبردی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.