سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

رویکرد جدید سازمان تامین اجتماعی مثبت و سازنده است

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: رویکرد جدید سازمان تامین اجتماعی درخدمات رسانی به بیمه شدگان ، سازنده مثبت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، حجت الاسلام حسن ربانی در نشستی با رئیس سازمان تامین اجتماعی استان قم افزود: تلاش دکتر نوربخش مدیرعامل جدید این سازمان در رفع دغدغه های بیمه شدگان در زمینه های مختلف ستودنی است.

وی در ادامه گفت: نگاه به بیماران در جامعه اسلامی،نگاهی انسانی و اسلامی بوده و شایسته است تا کادر درمانی تمام تلاش خود را برای کاهش آلام آنها انجام دهند.

وی اضافه کرد: بیمار و خانواده او باید در زمان گرفتن خدمات درمانی احساس امنیت و آرامش داشته باشند و همین امر، وظیفه سنگینی را بر عهده پرسنل بخش درمان سازمان تامین اجتماعی گذاشته است.

ربانی بر ضرورت تعامل بیشتر بین مرکز خدمات حوزه های علمیه و سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد و گفت: تعامل سازنده،مفید و موثر بین این دو نهاد بزرگ می تواند منشا خدمات رسانی اثربخش به مردم و بیمه شدگان باشد.

وی خواستار مساعدت و کمک بیشتر مسئولان استان قم در فراهم کردن ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان تامین اجتماعی شد و تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی با احداث و راه اندازی بیمارستان قدم بسیار مهمی در تحول بهداشت و درمان قم برداشته است.

وی ادامه داد:مردم قم و بویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی ولی نعمتان ما هستند و ارائه خدمت بی منت به آنان وظیفه مدیران استان می باشد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.