سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول ستاد خبری سومین جشنواره تلویزیونی جام جم خبرداد

برگزاری نشست خبری دبیر سومین جشنواره تلویزیونی جام جم با اصحاب رسانه

علی ستوده‌نیا گفت: اسامی داوران بخش‌های فیلم‌های "تلویزیونی" و "مستند" امروز شنبه، "مجموعه‌های تلویزیونی" و سایر بخش‌ها فردا اعلام می‌شود.

علی ستوده‌نیا، مسول ستاد خبری سومین جشنواره تلویزیونی جام جم درباره آخرین اخبار جشنواره در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: طی امروز و فردا به صورت تفکیک شده هیئت داوران در بخش‌های متفاوت معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به حضور هیئت داوران در سومین جشنواره تلویزیونی جام جم افزود: امروز شنبه 9 آذرماه، داوران در بخش‌های "فیلم‌های تلویزیونی" و "مستند" معرفی می‌شوند و روز یکشنبه 10 آذر، داوران "مجموعه‌های تلویزیونی" که ترکیبی از صنوف مختلف‌اند، معرفی خواهند شد.

ستوده نیا با اشاره به موضوع آثار تلویزیونی در بخش خارجی اظهار داشت: موضوع آثار خارجی باید در حوزه مقاومت و "بیداری اسلامی" و "استکبارستیزی" باشد و در این حوزه کشور "ایران" به دلیل ایجاد فرصت بیشتری برای رقابت آنان شرکت نکرده و اثری را هم ارائه نخواهد داد.
 
مسئول ستاد خبری جشنواره ابراز داشت: 400 اثر از کشورهای متفاوت اروپایی و منطقه به دست ما رسیده است که بررسی آنها آغاز شده است.
 
ستوده نیا با اشاره به نبود اثری "الف" در سومین جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: سال گذشته سریال‌های "الف" ویژه و بخش "کودک" دوسالانه را داشتیم که امسال به همراه بخش "مسابقات و سرگرمی" حذف شدند.
 
وی با اشاره به نشست خبری اصحاب رسانه با مهدی فرجی دبیر سومین جشنواره تلویزیونی جام جم خاطرنشان کرد: روز دوشنبه 11 آذرماه سال جاری نشست خبری اصحاب رسانه با "مهدی فرجی" دبیر سومین جشنواره تلویزیونی جام جم در سالن آمفی تئاتر سیما در ساعت 14 بعدازظهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.