سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت/

ساماندهی پلاک گذاری و تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد

نحوه پلاک گذاری و تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی ساماندهی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ مسئول روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: با امضای تفاهم نامه همکاری دو جانبه میان پلیس راهور استان گیلان و این سازمان مشکلات شماره گذاری و تردد خودروهای با پلاک منطقه آزاد برطرف شده است.

افقی افزود: بر اساس این تفاهم نامه که در راستای اجرای مصوبه هیأت دولت در خصوص پلاک گذاری خودروهای منطقه آزاد انزلی و هماهنگی آن با مقررات راهنمایی و رانندگی بین معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی و رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گیلان امضا شده است ، تردد خودروها با پلاک منطقه و تخلفات خروج از محدوده و سایر موارد میان دو نهاد ساماندهی شده است.

وی تشکیل کمیته ای متشکل از نمایندگان پلیس راهور و سازمان منطقه آزاد انزلی را از مهمترین نتایج این تفاهم نامه اعلام و خاطر نشان کرد : کاهش فرآیند کاری، روانسازی، تسریع و تسهیل در امور شماره گذاری خودروها با پلاک منطقه، تردد و مرخصی خودروها با پلاک منطقه در خارج از محدوده و ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز پلیس از دیگر موضوعات این تفاهم نامه است.

سازمان منطقه آزاد انزلی از اجرای طرح تعویض پلاک خودرو در این منطقه خبر داد ، این سازمان از خریداران خواست ضمن به همراه داشتن اصل عدم خلافی و مستندات مالکیت خودرو در اسرع وقت به واحد پلاک گذاری منطقه آزاد انزلی مراجعه کنند ./ب

انتهای پیام
برچسب ها: منطقه ، آزاد ، انزلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.