سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری: حضور عبدالوند در کادر فنی تیم ملی امید دور از ذهن نیست/حفاری برای کسب امتیاز باید با ماهشهری ها رقابت کند

سرپرست کمیته فوتسال گفت: تصمیم نهایی را در خصوص کادر فنی تیم ملی امید نگرفته ایم اما حضور عبدالوند دور از ذهن نیست.

سید رضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: حمایت از خسوس پس از گذشت از رقابتهای گرند پریکس یکی از وظایفم بود زیرا در مقطعی که تیم ملی از لحاظ مهره در وضعیت مطلوبی قرار نداشت افکار فنی خسوس و هماهنگ کردن بازیکنان با این افکار بهترین نتیجه را برای ایران در بر داشت.

در همین راستا نباید زحمات این مربی را نادیده می ‌گرفتیم، معتقدم حمایت از خسوس و حضورش در راس کادر فنی تیم ملی بهترین تصمیم بود، از سوی دیگرخواستار برنامه‌ای یکساله از سوی خسوس بودیم و برای اثبات بیشتر تواناییها باید به این مربی فرصت داد.

برنامه‌ها، بازیهای دوستانه و اردوهایی که تا آغاز رقابتهای جام ملت‌های آسیا تنظیم شده به نظر موثر و مفید بوده و نتایج چشمگیری برای فوتسال ایران به ارمغان خواهد آورد، در نظر داریم از تیم ملی فوتسال مجارستان و اوکراین نیز برای برگزاری بازی دوستانه در ایران دعوت به عمل آوریم، اما این موضوع با اندکی پیشروی تیم ملی در تمرینات و رسیدن به ثبات انجام می‌گیرد.

وی در خصوص حضور عبدالوند در کادر فنی تیم ملی فوتسال امید بیان داشت: سعید عبدالوند از سوی خسوس برای مربیگری در تیم ملی امید معرفی شده است اما هنوز به صورت رسمی انتخاب و سمت وی تایید نشده است.

انتخاب این شخص به عنوان دستار خسوس تنها در یک دوره و به صورت موقت صورت می‌گیرد تا عملکرد وی سنجیده شود زیرا شناخت وی از تیم ملی امید و جوانان را نمی‌توان نادیده گرفت.

خسوس نسبت به عبدالوند شناختی نداشته و نسبت به مسائل گذشته آگاه نیست اما حالا که از وی دعوت به عمل آمده صحیح نیست که از حضورش جلوگیری شود به همین دلیل با در نظر گرفتن نظر خسوس، تواناییهای عبدالوند و دور از حاشیه‌ها تصمیم‌گیری می‌کنیم تاکنون تصمیم قطعی برای کادر فنی تیم امید اتخاذ نشده است.

افتخاری در خصوص امتیاز بلاتکلیف تیم شرکت حفاری اهواز خاطرنشان کرد: جریان امتیاز بازی تیمهای جنوب کشوری و بازی عقب افتاده آنها پس از مقابله حفاری با غیر صنعتی ماهشهر مشخص می‌شود قادر نیستم امتیاز بازی را به حفاری‌ها بدهیم زیرا تیم گاز خوزستان نامه‌ای از کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در اختیار داشت که ضمن آن فرصت یک هفته‌ای تا روز بازی برای انصراف از لیگ دانسته‌اند شاید اگر می‌توانستم در این مورد خودم تصمیم‌گیری کنم امتیاز را به حفاری می‌دادم، اما این امکان وجود ندارد زیرا مسئولان تا حدی در جریان انصراف گاز خوزستان بوده‌‌اند. البته گمان نمی‌کنم حفاری اعتراضی به تصمیم هیئت رئیسه داشته باشد زیرا تیمی قدرتمند است و امکان دریافت امتیاز را دارد از سوی دیگر مخارجی شامل حال آنها نمی‌شود زیرا در شهر خود رقابت می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.