سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز"شنبه نهم آذر ماه 92"؛

نفوذ "هوای سرد" به سواحل دریای خزر/ "وزش باد" نسبتا شدید در "تهران"، قم، اصفهان و سمنان

از اواسط امروز با نفوذ هوای سرد به سواحل دریای خزر مجددا بارش در این مناطق شدت و وسعت بیشتری آغاز می شود و بطور متناوب تا ظهر فردا ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"شنبه نهم آذر ماه 92" در برخی مناطق شمال غرب و دامنه های البرز ابرناکی، رگبار باران و وزش باد گاهی با رعد و برق و در مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، از اواسط امروز با نفوذ هوای سرد به سواحل دریای خزر مجددا بارش در این مناطق شدت و وسعت بیشتری آغاز می شود و بطور متناوب تا ظهر فردا ادامه خواهد داشت و طی این مدت دریای خزر مواج و بیشترین مقدار بارش در استان گلستان و شرق مازندران خواهد بود.


گفتنی است، فردا علاوه بر سواحل شرقی دریای خزر برای قسمت های شمال شرق کشور نیز بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می شود.

شایان ذکر است، امروز بادهای غربی نسبتا شدید در استان های تهران، "قم"، شمال "اصفهان" و "سمنان" و فردا بادهای شمالی نسبتا شدید در شمال شرق و شرق کشور خواهد وزید وسبب کاهش محسوس دما در این مناطق خواهد شد.

لازم به ذکر است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، نيمه ابري و در بعضی ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده و اوایل شب وزش باد شدید پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود با افزایش نسبت به روز قبل به 19 درجه و در کمترین حالت به 12 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر18 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزش باد ، باران ، رگبار ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.