سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

موفقیت هسته ای ایران دستاوردهای ارزنده ای به دنبال داشت

امام جمعه موقت یاسوج گفت: موفقیت ایران در مذاکرات هسته ای با کشورهای گروه 1+5 نتایج و دستاوردهای ارزنده ای برای نظام و انقلاب به دنبال داشت.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: رهبر معظم انقلاب از عملکرد اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای ایران قدردانی کرده و آن را مورد حمایت قرار دادند.
وی بیان کرد: حق غنی سازی ایران برای نخستین بار در این نشست از سوی کشورهای گروه 1+5 تایید شد در حالی که دولتمردان آمریکا در سال های گذشته با هیچ شرایطی آن را نمی پذیرفتند.
حسینی صدر اظهار کرد: برخی کشورهای غربی نیز در گذشته حاضر نمی شدند در مورد غنی سازی هسته ای ایران کوچکترین مطلبی بیان شود بلکه به دنبال حل نشدن مساله هسته ای ایران بودند.
وی عنوان کرد: بر اساس قانون ان.پی.تی تمام کشورها و ملت های دنیا می توانند از انرژی صلح آمیز هسته ای استفاده کنند ولی آمریکا و متحدانش درصدد محروم کردن ایران از این حق مسلم هستند و در این زمینه سخنان بی پایه و اساس مطرح می کنند.
حسینی صدر ابراز داشت: کشورهای غربی نمی توانند در آینده با فعالیت صلح آمیز هسته ای ایران برخورد کرده و یا محدودیتی برای آن ایجاد کنند زیرا غنی سازی را پذیرفته و به رسمیت شناخته اند.
امام جمعه موقت یاسوج افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران مقتدرانه در نشست های اخیر با کشورهای گروه 1+5 حضور یافته و از حق مسلم ملت ایران دفاع کرد.
حسینی صدر گفت: کسب موفقیت مهم هسته ای ایران مرهون استقامت و ایستادگی ملت ایران و مسوولان نظام است.
وی بیان کرد: در دولت های گذشته خدمات قابل توجهی در زمینه مساله انرژی صلح آمیز هسته ای ایران انجام شد که نباید نادیده گرفته شوند.
حسینی صدر با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع)، اظهار کرد: آن حضرت در ابلاغ پیام نهضت عاشورا به مسلمانان و تاریخ بشریت نقش کلیدی داشت.
وی با اشاره به 10 آذر روز مجلس و سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس، عنوان کرد: ایشان یک شخصیت ممتاز و کم نظیر در دنیای اسلام آن روز بود.
حسینی صدر ابراز داشت: شهید مدرس به شدت با تصویب قرارداد ننگین 1919 مخالف کرد و با تمام وجود در مقابل بیگانگان ایستاد و راز ماندگاری ایشان نیز تقوا و اخلاص است.
وی افزود: مدرس بهترین الگو برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و باید اعمال، رفتار و گفتار ایشان را سرمشق خود قرار دهند./س
برچسب ها: موفقیت ، هسته ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.