سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست ستارگان میلان از قائم مقام باشگاه پرسپولیس؛

مراتب تشکر ما را به فوتبال دوستان ایرانی اعلام کنید

ستارگان میلان با ابراز رضایت از سفر به ایران و تشکر از باشگاه و هواداران پرسپولیس ایران را ترک کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه  خبرنگاران ، باشگاه پرسپولیس ستارگان میلان ساعت 6 صبح امروز هتل آزادی را ترک کرده و عازم فرودگاه امام خمینی شدند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده ستارگان میلان در جایگاه CIP مستقر شده و دقایقی به استراحت پرداختند و مسئولان باشگاه پرسپولیس امورات خروجی و تشریفات قانونی آنها را انجام دادند.

در این میان بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس هدایایی را به اعضای تیم ستارگان میلان اهدا کرد که با تشکر و تقدیر آنها همراه بود.

پائولو مالدینی اسطوره باشگاه میلان در گفتگو با بهروز منتقمی مهمان نوازی ایرانیان ، برنامه ریزی باشگاه پرسپولیس و همچنین فوتبال دوستان ایرانی تقدیر و تشکر کرد و تاکید کرد از این سفر خاطره بسیار خوبی خواهد داشت.

مالدینی و اعضای تیم ستارگان پرسپولیس به هنگام خروج بار دیگر از بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس تقدیر و تشکر کرده و از وی درخواست کردند مراتب تشکر خود از فوتبال دوستان ایرانی را اعلام نمایند.

امیر جیرودی رئیس دفتر مدیرعامل و حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس نیز گفتگو هایی با ستارگان میلان داشتند و اعضای تیم میلان در گفتگو با آنها نیز از سفر به تهران و همچنین اقدامات انجام شده ابراز رضایت می کردند.

برچسب ها: میلان ، ستارگان ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.