سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

فعالیت بنیادمسکن وجهاد کشاورزی نوسان زیادی دارد

رئیس شورای بخش بومهن گفت: بنیاد مسکن در کنار جهاد سازندگی به عنوان ادارات مستقر در جریان استقرار ادارات خدمت رسان در شهرستان پردیس به ترتیب در بحث نظارت بر ساخت و ساز ها و پوشش انحار فعالیت آنها نوسان زیادی دارد .

خرمایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در موردفعالیت ادارات در شهرستان پردیس به ویژه بخش بومهن گفت:بنیاد مسکن در کنار جهاد سازندگی به عنوان ادارات مستقر در جریان استقرار ادارات خدمت رسان در شهرستان پردیس به ترتیب در بحث نظارت بر ساخت و ساز ها و پوشش انحار فعالیت آنها نوسان زیادی دارد .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که بیشتر ادارات طبق شرح وظایف خود فعالیت نمی کنند تصریح کرد :متاسفانه با کندی استقرار ادارات در شهرستان بیشتر ادارات طبق شرح وظایف خود فعالیت نمی کنند و ضعف ها و کمبود های زیادی در سیستم های اجرایی این نهاد های خدمت رسان مشاهده می شود .

رئیس شورای بخش بومهن اضافه کرد:بیشتر ادارات شهرستان پردیس برای اینکه با فعالیت های خود در حوزه تخصصی تعریف شده برای آنها در حوزه مدیریت شهری با گرفتن گوشه ای از کار را در جهت رفع کمبود ها ی موجود در منطقه و برداشتن قسمتی از بار بردوش مدیریت شهرستان با عدم فعالیت مثبت خود به افزایش مشکلات در منطقه کمک می ئکنند .

خرمایی در خاتمه اظهارداشت :اینگونه ادارات کمبود اعتبارات را بهانه ای برای ارائه خدمات مثبت به مردم بیان می کنند ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.