سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم تجلیل از ملی پوشان تهرانی اعزامی به مسابقات آسیایی؛

سمندر: اگر در حد توان خود مبارزه کنید براحتی سکوهای قاره ای را فتح می کنید

رییس فدراسیون کاراته گفت: امیدوارم باتلاش و همت تک تک ملی پوشان اعزامی و کادر فنی آنها بتوانیم برای نخستین بار در مجموع سه رده به مقام قهرمانی دست یابیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، علیرضا سمندر ضمن بیان مطلب فوق اظهار با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در امارات گفت: فدراسیون برغم تنگناهای مالی، در حد توان خود امکانات و شرایط خوبی را برای آماده سازی تیم های اعزامی فراهم کرد. وی افزود: از تک تک ملی پوشان که در چند ماه گذشته با کمبودها ساختند و مشکلات را به جان خریدند تا با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی شرکت کنند و سفیران شایسته ای برای ورزش ایران عزیز باشند، تشکر قدردانی می کنم و امیدوارم همه بچه ها بتوانند با مبارزاتی در خور نام خود و کاراته کشور و با رعایت اخلاق و روحیات جوانمردی با دست پر از این رقابتها برگردند. سمندر خطاب به ملی پوشان اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا، گفت: به عنوان رییس فدراسیون به همه شما افتخار می کنم. از شما می خواهم بدون کوچکترین واهمه و استرسی توانایی های فنی خود را در تاتامی دوبی به معرض نمایش بگذارید و مطمئن باشید اگر در حد توان خود مبارزه کنید براحتی سکوهای اسیایی را زیر پای خود خواهید دید.

سمندر در بخش دیگری از صحبتهای خود به فعالیتهای هیئت کاراته استان تهران اشاره کرد و اظهار داشت: در سه چهار ماه گذشته خوشبختانه اقدامات خوبی در هیئت کاراته استان تهران صورت گرفته که برگزاری چنین مراسمی پیش از هر مسابقه رسمی از جمله آنها است.

همچنین ماه گذشته مسابقات قهرمانی این استان با حضور نزدیک به 1300 کاراته کا در بخش مردان و 1200 ورزشکار در بخش بانوان برگزار شد که یک به لحاظ شرکت کننده یک رکورد محسوب می شود. وی افزود: هیئت های ورزشی پایتخت به لحاظ گستردگی کار و نزدیکی جغرافیایی، بازوان قدرتمند هر فدراسیونی محسوب می شوند و من امروز بسیار خوشحالم فردی مثل محمد مهدی عطایی در راس کاراته تهران قرار دارد که دلسوز است و برای پیشرفت امور بی منت و عاشقانه تلاش می کند. وی افزود: روز اولی که عطایی به سرپرستی هیئت کاراته استان منصوب شد بعضی دوستان ایراد گرفتند، اما حالا همانها از طرفداران جدی او هستند. دلیل این امر واضح است، چون اقدامات و فعالیتهای هیئت استان تهران براحتی قابل دیدن است و خروجی کار مشخص. رییس فدراسیون با تاکید براینکه روند حرکتی هیئت تهران خوب اما باید این روند ادامه داشته باشد، گفت: انتظارم از هیئتی به بزرگی و گستردگی تهران این است که در تمامی برنامه های فدراسیون مشارکت جدی و فعال داشته باشد.

در این مراسم، محمد مهدی عطایی، سرپرست هیئت کاراته استان نیز ضمن ارائه گزارشی از برنامه های انجام شده در 100 روز گذشته، گفت: بنده افتخار می کنم که در این مدت توانستم با همکاری اعضای هیئت رییسه و همه همکارانم گام های هر چند کوچک در راه پیشرفت کاراته تهران بردارم. اعتقاد ما نیز بر این است که هیئت پایتخت باید در تمامی فعالیتهای فدراسیون حضوری جدی داشته باشد. توجه به کاراته در رده های سنی پایه، ارج گذاشتن به اساتید و پیشکسوتانی که برای پویایی و بالندگی کاراته سالها زحمت کشیدند، دیدن و تجلیل و تشویق قهرمانان ملی پوشی که برای سربلندی ورزش ایران اسلامی در میادین بین المللی از جان مایه می گذارند و...کمترین کاری است می توان انجام داد.

عطایی افزود: با تصویب هیئت رییسه کاراته استان تهران، بنا داریم در ایام مبارک دهه فجر با برگزاری مراسم باشکوهی از مدال آوران کاراته تهران در میادین قاره ای، جهانی و بازیهای کشورهای اسلامی تجلیل بعمل آوریم.

در ادامه این جلسه دکتر سلطانی، رییس اداره توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان تهران ضمن ابراز رضایت از عملکرد هیئت کاراته استان تهران گفت: امروز هیئت کاراته استان فراتر از انتظارات ما حرکت می کند و به جرات می توانم بگویم کاراته استان تهران یکی از بهترین و فعال ترین هیئت ورزشی در سطح استان است که امیدوارم در آینده نیز با همین شتاب به حرکت ادامه دهد. برگزاری مسابقات استانی در دو بخش مردان و بانوان با حضور بیش از 2500 نفر یکی از مسابقات کم نظیر در ورزش تهران بود.

در این جلسه سمانه خوش قدم به نمایندگی از مربیان کاراته تهران و مهسا افسانه به نمایندگی از ورزشکاران طی سخنانی از اقداماتی که هیئت کاراته استان در چند ماه اخیر انجام داده، از محمد مهدی عطایی و سایر مسولان هیئت این استان تشکر و قدردانی کردند.

در پایان این مراسم از سوی هیئت کاراته تهران به هر یک از ملی پوشان و مربیان تهرانی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مبلغ یکصد دلار به عنوان هزینه سفر اهدا شد.

گفتنی است در ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا، 17 بازیکن و 6 مربی از تهران حضور دارند. مسابقات قهرمانی آسیا طی روزهای 12 تا 15 آذر ماه در دوبی امارات برگزار می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.