سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همايش بزرگ بازيافت در مدارس تهران قديم

مدير اداره بازيافت شهرداري منطقه 12، از برگزاري همايش بزرگ بازيافت در مدارس اين منطقه خبر داد.

عليرضا محمد نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاري همايش بزرگ بازيافت در مدارس منطقه 12 در دستور كار اداره بازيافت شهرداري اين منطقه قرار دارد.

وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح به منظور ارتقاي سطح آگاهي و آشنايي دانش‌آموزان با نحوه تفكيك مواد بازيافت از مبدا و پسماندهاي خشك و تر در دست اجراست.

محمد نژاد با اشاره به نحوه اجراي اين طرح گفت: در اين طرح دانش آموزان تحت نظارت كارشناسان مجرب اداره بازيافت شهرداري منظقه 12 با چگونگي تفكيك مواد بازيافت از مبدا و پسماندهاي خشك و تر، استفاده از مواد دور ريختني و بازگشت اين مواد در چرخه توليد و محصولات بازيافتي آشنا مي‌شوند.

وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: برگزاري جلسات پرسش و پاسخ با حضور كارشناسان اداره بازيافت شهرداري منطقه 12، توزيع اقلام آموزش بازيافت، بروشورهاي آموزشي بازيافت، پكيج آموزشي و فرهنگي به دانش آموزان از اقدامات اجرايي اين طرح است.
 
محمد نژاد در پايان با اشاره به اقدامات ديگر اداره بازيافت شهرداري منطقه 12 افزود: برگزاري تشكل‌هاي دانش آموزي در مدارس منطقه 12، دوره‌هاي آموزشي بازيافت، توزيع كيسه‌هاي آبي بازيافت و تفكيك پسماندهاي خشك و تر در مدارس منطقه از اقدامات ديگر اداره بازيافت شهرداري منظقه 12 است.

انتهاي پيام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.