سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رادیو و تلویزیون در هفته‌ای که گذشت؛

رییس جمهور به تلویزیون آمد/ " تنهای تنهای تنها" در رادیو ایران

رئیس جمهور با حضور در تلویزیون به پرسش سه مجری در خصوص مسائل فرهنگی، سیاسی و حوزه زنان پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون  باشگاه خبرنگاران؛ در این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود.

 بنا بر این گزارش،  مهمترین رویداد رادیو و تلویزیون ، رئیس جمهور با حضور در تلویزیون به پرسش سه مجری در خصوص مسائل فرهنگی، سیاسی و حوزه زنان پاسخ داد و گزارشی از آغاز کار دولت در صد روز گذشته تاکنون ارائه کرد.

همچنین دکتر محمد جواد ظریف وزیرامور خارجه  در برنامه "دو نیم ساعت" شبکه خبر دستاوردهای توافق‌نامه اجلاس ژنو 3 را تشریح  کرد.

شبکه‌های رادیو و تلویزیونی دیدار دوستانه بین تیم پیشکسوتان پرسپولیس و میلان را زنده پخش کردند.

سایت «کلاه پهلوی» که به دلیل تحریم از سوی یک شرکت آمریکایی، قطع شده بود، مجددا فعال شد. طی پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد این اقدام جنبه تحریمی داشته و تحریم سایت سریال "کلاه پهلوی"  از طرف شرکت آمریکایی "directi” صورت گرفته است. با این حال روابط عمومی «کلاه پهلوی» اعلام کرد که دامنه   http://kolahpahlavi.tv/   فعال شده است.

دیگر رویدادهای این هفته رادیو و تلویزیون؛ رییس سازمان صداوسیما در سفر خود به عمان با مقامات ارشد سیاسی و فرهنگی این کشور دیدار و با تشریح توانمندی‌های صداوسیما آمادگی این سازمان را برای انتقال دستاوردها و تجربیات به کشور عمان اعلام کرد.

حسن گروسی به همراه تعدادی از مدیران شبکه قرآن و معارف سیما با آیت الله مصباح یزدی دیدار کردند. در این دیدار آیت الله مصباح یزدی برای همه عوامل و برنامه‌سازان صداوسیما از خداوند متعال آرزوی توفیق کرد.

در مراسمی با حضور قائم مقام معاون امور استانهای صدا و سیما «بازوند» به عنوان سرپرست جدید صدا و سیمای مرکز لرستان معرفی شد.

دیگر رویداد این هفته ، هیات بازبینی داخلی بخش فیلم‌های تلویزیونی سومین جشنواره جام جم کار خود را آغاز کرد. محمدرضا معصوم زادگان، رییس مرکز سیمافیلم دبیری این بخش است.
 
نشست مشترک مسؤولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مسؤولان صداوسیما در سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این نشست با قدردانی از همکاری مطلوب صداوسیما با این وزارتخانه گفت: از آغاز کار دولت در صد روز گذشته تاکنون، شبکه‌های مختلف صدا و سیما به خوبی برنامه‌های وزارت بهداشت را پوشش دادند که ثمره آن ارتقای سلامت جامعه و کاهش مشکلات مردم بوده است.

فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» در برنامه  «گذر هفتم»  رادیو ایران با حضور کارگردان و بازیگر این اثر، نقد و بررسی شد.

علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمان برنامه "مجله تئاتر" در شبکه چهار سیما بود.

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.