سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نادر طالب‌زاده:

"جشنواره افق نو" محفلی برای صحبت درباره ظلم امپراطوري‌ها به ساير کشورها است

دبير جشنواره فيلم مردمي عمار گفت: پرونده "جشنواره افق نو" باز است چرا که محفلی آزاد براي حضور متفکران غرب است تا در خصوص ظلم امپراطوري‌ها به ساير کشورها شده، حرف بزنند.

"نادر طالب‌زاده" دبير جشنواره فيلم مردمي عمار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: "جشنواره عمار" بواسطه حقيقت آن بسيار پويا و زنده است که امسال به آن بخش‌هاي متفاوت و بين‌المللي نيز اضافه شده و مهم‌ترين تفاوت آن توسعه آن در سراسر کشور است و در واقع "جشنواره عمار" مکمل بقيه جشنواره‌ها است.
 
وي افزود: "جشنواره عمار" در واقع استفاده از پتانسيل افرادي است که براي حفظ و صيانت افق انقلاب اسلامي گام برمي‌دارند و مهم‌ترين تفاوت جشنواره امسال با سال‌هاي قبل کيفيت آثار است حتي آثاري که جذاب نيستند، کيفيت قابل توجهي دارند.
 
"طالب‌زاده" در خصوص جشنواره "افق نو" بيان کرد: پرونده "جشنواره افق نو" باز است چرا که محفلی آزاد براي حضور متفکران و نخبگان غرب است تا در خصوص ظلم امپراطوري‌ها به ساير کشورها و بخصوص ظلمي که به ايران شده حرف بزنند.
 
وي در پايان عنوان کرد: "جشنواره افق نو" محل حضور افرادي تاثيرگذار است تا بتوانند با استفاده از اين ظرفيت ايجاد شده نظرات خود را بيان کنند.
انتهای پیام/ اس
برچسب ها: طالب زاده ، جشنواره ، عمار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
ashkan
۱۵:۱۹ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
salam aghaye talebzadeh.baratoon arezooye movafaghiyat mikonam va khahesh mikonam k ba hamin poshtekar peygire jashnvarehe ofoghe no bashid.
روشن
۱۴:۰۷ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
با سلام و آرزوي توفيق براي شما
آقاي طالب زاده مي دانيم كه مشكلات زيادي بر سر راه داريد ولي مقاوم و اميدوار قدم برداريد كه دعاي خير بسياري پشت سر شماست ونصرت و پيروزي واقعي را از آقا صاحب الامر طلب مي كنيم.
اجرتان با پروردگار
داود
۱۲:۵۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
جناب آقای نادر طالب زاده ، انشاء الله موفق و پایدار باشید .