سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"عليرام نورايي":

بخشي از فعاليت شبکه‌ي نمايش خانگي خيانت به سينما است

"عليرام نورايي" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از خانه سينما، شبکه‌ي نمايش فيلم خوب و جذاب خانگي و سريال‌سازي‌هاي خصوصي در کشور و ... انتقاد کرد.

"عليرام نورايي"، بازيگر سينما و تلويزيون، در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: مردم از سينما اشباع نشده‌اند، ضعف برخي از آثار موجب استقبال نکردن مردم از فيلم مي‌شود، درصورت ساخت يک اثرخوب مخاطب حتما جذب خواهد شد.
 
"نورايي" ضمن انتقاد از اينکه فيلم‌هاي اکران شده سرعت توسط رسانه‌هاي تصويري تکثير و توزيع مي‌شوند بيان کرد: اين يکي از مشکلات عجيب و غريب سينماست که به نظر من خيانت به سينما و عوامل توليد فيلم است که حتي گاهي فيلمهاي روي پرده بصورت کاملا آشکار در اين فروشگاه‌ها به فروش مي‌رسد و بايد فکري به حال اين مشکل اساسي کرد.
 
اين بازيگر با اشاره به اينکه فيلمهاي شبکه خانگي در صورت توليد از راه درست و استاندارد و صحيح  بستر مناسب و خوبي براي ورود افراد مستعد به عرصه سينما است، عنوان کرد: اگر اين روش بي‌حساب و کتاب و بي‌سروسامان باشد، باعث ورود افراد متفرقه بدون استعداد و مهارتي در زمينه سينما مي‌شود و اين مسئله صد در صد به سينما ضربه مي‌زند همين طور که نمونه‌هايش را داريم.
 
وي ادامه داد: اکثر فيلمهايي که اينگونه توليد مي‌شوند به خاطر بودجه کم و مدت زماني محدود، دچار ضعفهاي اساسي هستند چون به صورت استاندارد سرمايه‌گذاري نشده و مجبورند فيلم را در يک زمان مشخص شده، بسته؟ و تحويل دهند.
 
"نورايي" گفت: تبليغ خوب و مناسب در جذب مخاطب به سينما، ‌بسيار مؤثر است اما بعيد مي‌دانم فيلمي که روي پرده موفق نبوده، پس از اکران موفقيتي را در تکثير و توزيع بدست آورد.
 
"نورايي" ضمن ابراز تاسف از اينکه خانه سينما در ايران به شکل استاندارد وجود ندارد بيان کرد: پس از اين مدت که خانه سينما تعطيل بود اميدواريم در دوره جديد بازگشايي‌اش، فعاليتهاي آن در راستاي حمايت و توجه و دلگرمي عوامل سينما باشد و تک تک عوامل سينما که زحمت و مشکلات اين عرصه را بدوش مي‌کشند تحت حمايت يک نهاد و موسسه يا يک خانه سينماي واقعي قرار بگيرند و انشاالله در دولت تدبير و اميد اين امر محقق شود.

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.