سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج در وجود جوانان ما نهادینه شده است

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان گفت: بسیج در وجود جوانان ما نهادینه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ احمد نیکخواه امروز در حاشیه تجدید میثاق بسیجیان، پاسداران و فرهنگیان شهرستان کوهبنان با شهدای انقلاب اظهار داشت: بسیج یک حرکت اجتماعی است که در صدر اسلام نیز بوده است.
 
مدیر آموزش و پرورش کوهبنان ابراز داشت: هدف ما رسیدن به اهداف والای اسلام و قرآن است و مسئله بسیج یاری دهنده ما در رسیدن به این مهم است.
 
نیکخواه ادامه داد: بسیج یک نهاد اجتماعی است و مانند خانواده عضوی از ساختار نظام اجتماعی جامعه محسوب می‌شود و منحل کردن آن به دلیل پاسداری آن از آرمان‌های انقلاب اسلامی‌، متعاقبا انحلال جامعه اسلامی را در پی دارد.
 
وی تصریح کرد: بسیج در وجود جوانان ما نهادینه شده و حضور خودجوش جوانان در بسیج قابل توجه بسیاری از دشمنان اسلام و انقلاب قرار گرفته و لرزه را بر وجود آنها انداخته که چگونه حتی یک دانش‌آموز به فکر حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها واهداف آن در برابر شبیخون ابرقدرت‌ها است.
 
این مسئول خاطر‌نشان کرد: اهمیت و ارزش بسیج در شهرستان کوهبنان به خوبی تعریف و مورد اهمیت قرار گرفته به طوری که در مدارس تمام‌ دانش‌آموزان مشتاق به عضویت در بسیج و فعالیت در این زمینه هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج ، جوانان ، نهادینه ، کوهبان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.