سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد نماینده پارلمان انگلیس از رویکرد اسرائیل در قبال توافق هسته‌ای ایران

نماینده پارلمان انگلیس تاکید کرد رژیم صهیونیستی بزرگترین قانون شکن بین المللی است.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، جورج گالووی در برنامه ای در این شبکه درباره تلاشهای اسرائیل برای مقابله با توافق هسته ای ایران و پنج به علاوه یک گفت یکی از دولتهایی که از توافق ایران و پنج به علاوه یک خشمگین است اسرائیل است. اسرائیل خودش صدها کلاهک هسته ای دارد و این مسئله را همیشه از جهانیان مخفی کرده است. اسرائیل هیچ پیمان بین المللی را در این خصوص امضا نکرده است. هیچ بازرسی بین المللی نمی تواند از تاسیسات هسته ای اسرائیل بازرسی کند. اسرائیل حتی عضو پیمان ان پی تی نیست. 

گالووی تاکید کرد تل آویو در حالی تلاش می کند توافق هسته ای تهران را به شکست بکشاند که خودش هرگز به آژانس بین المللی انرژی اتمی اجازه نمی دهد از سایتهای هسته ای خودش بازرسی کنند. 

گالووی گفت اسرائیل ایران را به تلاش برای دستیابی به بمب اتمی متهم می کند در حالیکه بازرسیهای بین المللی مرتبا از ایران انجام می شود. گالووی تاکید کرد ایران قرنهاست به هیچ کشوری تجاوز نکرده یا هرگز سرزمینهای هیچ ملت دیگری را اشغال نکرده است و پیمان ان پی تی را نیز امضا کرده است در حالیکه اسرائیل همه این جرائم را مرتکب شده است. گالووی اسرائیل را قانون شکنی بین المللی توصیف کرد که از همه تحریمها و مجازاتهای بین المللی مصون است. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.