سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

تعهد خرید توافقی 100 درصدی محصولات کشاورزی در استان قزوین

با همکاری همه همکاران در شبکه تعاون روستایی استان برنامه پیش‌بینی شده خرید توافقی محصولات کشاورزی در شش ماهه‌ی امسال به طور کامل محقق شده است.

 
آقاجان‌تبار رئیس اداره‌ی بازرگانی تعاون روستایی استان گفت: این سازمان در راستای نیل به اهداف مشترک آمادگی دارد در بحث خرید توافقی محصولات از حضور فعال بخش خصوصی استفاده نماید. 


سید اسماعیل ادامه داد:حضور فعال بخش خصوصی در شبکه تعاون روستایی استان این ظرفیت در سازمان تعاون وجود دارد تا قراردادهای مشترک با همکاری‌های همسو به منافع مشترک با بخش خصوصی امضا نماید.

آقاجان‌تبار در خصوص وضعیت سوخت‌رسانی به روستاها افزود: از سطح شهرستان‌های استان، در حال حاضر مواد سوختی توسط فروشندگان سوخت تحت کنترل بوده و سوخت‌رسانی در دورترین نقاط روستایی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این سازمان برای واگذاری و اجاره غرفه‌های بازار روز مهدیه واقع در جانبازان به شرکت‌های تعاون روستایی، کشاورزی و تعاونی تولید در بخش کشاورزی اعلام آمادگی می‌نماید.

رئیس اداره‌ی بازرگانی سازمان تعاون روستایی استان همچنین به برنامه‌ریزی در راستای خرید محصولات تولیدی سال جاری کشاورزان در استان ذکر کرد .
و ی افزود: به منظور خرید محصولات کشاورزی استان توافقاتی صورت گرفته که به زودی به مرحله‌ی اجرا خواهد رسید./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.