سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر پیست اسکی دیزین:

کارشناسان اتریش از ساعت بازسازی دیزین تعجب کردند/ قیمت بلیت پیست تا 10 آذر مشخص می‌شود

قربانعلی سولقانی گفت: هفته قبل کارشناسان اتریش در بازدید از دیزین از سرعت زیاد ما در بازسازی پیست تعجب کردند و تاییدیه خود را به صورت شفاهی اعلام کردند.

مدیر پیست اسکی دیزین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: پس از ماجرای آتش سوزی پیست اسکی دیزین تمام تلاش ما بر این بود که ایستگاه قله دیزین را  تا اواخر آبان و ایستگاه شاله را تا اواسط آذر به بهره‌برداری برسانیم.
 
خوشبختانه تله کابین قله کاملا هم ازنظر مانیکان و الکترونیکال آماده بهره‌برداری است.
 
وی افزود: هفته قبل کارشناسان اتریش جهت تاییدیه فنی  تمام موارد کاری از پیست اسکی دیدن کردند و از سرعت این بازسازی در این مدت زمان کم تعجب کرده بودند و برایشان جالب بود که با وجود  تحریم و مشکلات موجود ما توانستیم  عملیات بازسازی را  تا این مرحله پیش ببریم.
 
سولقانی تصریح کرد: آن‌ها اطلاعات خود را برداشت کردند و حداکثر ظرف مدت یک هفته تا 10 روز دیگر نتیجه را اعلام می کنند اگر چه به صورت شفاهی تاییدیه خود را به  ما  اعلام کردند.
 
وی تاکید کرد: خوشبختانه با بارش های هفته گذشته تقریبا 20 تا 25 متر در پیست برف نشسته است و در حال حاضر نیز عملیات زیر سازی  انجام می شود و البته مسائل ایمنی نیز در دستور کار است.
 
وی افزود: پیست‌های اسکی باید 2 بار زیر سازی شوند و بار سوم با فشردن برف از علاقه‌مندان و اسکی بازان برای اسکی دعوت به عمل خواهد آمد.
 
وی در خصوص  قیمت بلیت پیست اسکی عنوان کرد: معمولا هر ساله کمیته ای برای  تعیین قیمت بلیت پیست ها تشکیل می شود و این جلسه حدود 10 روز پیش در فدراسیون برگزار شد تا با توجه به مشکلات و مسائل خاص مربوط به دیزین، مصوبه ای نسبت به نرخ‌های سال گذشته تعیین گردد.
 
وی افزود: این قیمت حداکثر تا دهم آذر اعلام می شود سال گذشته حداقل بلیط دیزین 45 هزار تومان و حداکثر آن 55 هزار بود و شاید با احتساب افزایش حدود 20 درصدی این میزان در حداکثر خود به 70 هزار تومان برسد.
 
در پايان خاطرنشان کرد: معتقدم قیمت بلیت پیست‌های اسکی باید طبق امکانات پیست‌های تعیین گردد یعنی پیست‌های سراسر کشور رتبه بندی شوند و سپس قیمت ورودی آن‌ها بر اساس همین رتبه بندی تعیین شود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: دیزین ، اسکی ، سولقانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.