سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور بررسی بودجه پیشنهادی سال 93 سازمان بسیج مستضعفان؛

"سردار نقدی" به کمیسیون برنامه و بودجه می‌رود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین هفته آینده به منظور ارائه گزارش عملکرد بودجه 1392 این سازمان به کارگروه عمومی و دفاعی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می‌رود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در جلسه روز یکشنبه آینده خود (10 آذرماه) ضمن ادامه رسيدگي به طرح تشكيل سازمان مديريت، برنامه‌ريزي و بهره‌وري کشور و رسيدگي به طرح استفساريه جزء(1-5) قانون بودجه سال 1392 كل‌ كشور به بحث و تبادل‌نظر و اتخاذ تصميم نسبت به گزارش تفريغ بودجه سال1390 كل كشور خواهند پرداخت.

همچنین اعضای این کمیسیون در جلسه روز سه‌شنبه (12 آذرماه) میزبان "محمود واعظی" وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات جهت تشريح برنامه‌ها و عملكرد اين وزارتخانه خواهند بود.

لازم به ذکر است رسيدگي به طرح نحوه تأمين غيرنقدي مطالبات پيمانكاران پروژه‌هاي عمراني حمل و نقل و آب و فاضلاب، رسيدگي به طرح اصلاح بند(د) ماده(85) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوري اسلامي ايران از دیگر دستورکارهای اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در روز سه‌شنبه خواهد بود

شایان ذکر است كارگروه عمومي و دفاعي این کمیسیون با دعوت از " سردار نقدی "، رئيس سازمان بسيج مستضعفان در جلسه روز سه‌شنبه این کارگروه، ضمن استماع گزارش عملكرد بودجه سال1392 به بررسي بودجه پيشنهادي سال1393 آن سازمان می‌پردازند.

همچنین اعضای  كارگروه اقتصادي این کمیسیون نیز به بررسي طرح اصلاح موادي از قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان خواهند پرداخت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.