سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير اوقاف سوريه خبر داد:

توطئه قطر، عربستان و ترکيه با هماهنگي اروپايي‌ها و آمريکايي‌ها برای کوچاندن اجباري مسيحيان سوريه

وزير اوقاف سوريه گفت قطر، عربستان و ترکيه با هماهنگي اروپايي ها و آمريکايي ها به کوچ اجباري مسيحيان سوريه اقدام کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، محمد عبد الستار السيد با اعلام اين مطلب در ديدار با اعضاي تشکلهاي رسمي و مردمي در استان ريف دمشق درخواست کرد شکافهاي کنوني (مذهبي و غير مذهبي) پر و نواقص برطرف شود چرا که توطئه گران از اين شکافها و نواقص براي تأثيرگذاري بر انسجام جامعه سوريه بهره برداري مي کنند تا به کشورهاي توطئه گر خدمت کنند.

السيد تصريح کرد وزارت اوقاف سوريه در حال تهيه جزوه هايي است که در آن اصطلاحات و واژه هايي که در طول بحران ترويج شده تشريح شده است تا جلوي مخدوش شدن چهره حقيقي دين اسلام گرفته شود و کودکان از تبليغات گمراه کننده و دروغ در امان بمانند.

السيد تأکيد کرد حمله به سوريه حمله به چهره اسلام واقعي و ميانه رو و معتدل و تلاش براي تغيير سمت و سوي دشمني از غرب استعماري و صهيونيسم به سمت و سوي دشمني اسلام با اسلام است.

وي افزود به بحران در سوريه ، وجهه مذهبي داده شده است تا کشور از  داخل متلاشي شود و مسيحيان به اجبار کوچانده شوند. 

وزير اوقاف سوريه گفت: مسيحيان سوريه با سازماندهي اطلاعاتي قطر ، ترکيه و عربستان و با هماهنگي سازمانهاي اطلاعاتي اروپايي و آمريکايي به زور کوچانده مي شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.