سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

تجلیل از مربی وبازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچرایران

از مربی وبازیکن تیم ملی بسکتبال باویلچرایران دربازیهای پارآسیایی تجلیل کرد

رییس شورای اسلامی شهر آمل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛گفت: این شورا در دوره سوم با ایجاد زیر ساختهای خوبی که در زمینه ورزش در این شهر ایجاد کرده همزمان انتظارات شهروندان را نیزبالا برده به طوری که نگاه شورای دوره چهارم در همین راستا و نگاهی فنی و ورزشی است.

ابراهیم زاده افزود: شورای اسلامی شهر آمل در آغاز فعالیت دوره چهارم این شورا وبراساس مصوبه ای از افتخارآفرینان رشته های ورزشی در مسابقات جهانی وآسیایی و نیز رشته های علمی در المپیادهای جهانی وبین المللی به صورت ویژه تجلیل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: رویکرد اصلی شورای اسلامی شهر آمل در دوره چهارم فعالیت کاری خود ضمن توجه جدی به فعالیت های عمرانی، به مقوله ورزشی وفرهنگی در شهر آمل ونیز فراهم کردن زیرساختهای مورد نیاز در این بخش نیز اهتمام جدی دارد.

رییس شورای اسلامی شهرآمل با بیان اینکه تجهیز پارکهای محلات به وسایط ورزشی به منظور توسعه ورزش همگانی در این شهر را از برنامه های حمایتی این شورا در این شهر بیان کرد و گفت: در این راستا از شهرداری آمل نیز خواسته شده تا با حمایت مالی از مربیان مجرب ورزشی در برخی پارک ها ، شرایط مناسبی برای بهره گیری همه شهروندان از ورزش فراهم شود./س
/انتهای پیام
برچسب ها: تجلیل ، بسکتبال ، ویلچر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.