سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

قدردانی از تلاش کارکنان صداوسیمای مرکز کرمان در انعکاس شور حسینی

مدیر کل بازرسی و بررسیهای عمومی سازمان صدا و سیما در جمع کارکنان صداوسیمای مرکز کرمان از تلاش آنان در انعکاس شور حسینی در استان در دهه اول محرم قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی صداوسیمای مرکز کرمان حجت الاسلام اربابی فر گفت: عزاداریهای امسال قابل مقایسه با سالهای پیش نیست و هرچه گروههای انحرافی بخواهند به اصل حادثه کربلا ضربه بزنند نمی توانند تاثیر آن را کمرنگ کنند. وی همچنین به پیروزی ملت ایران در ژنو اشاره کرد و گفت: این پیروزی مدیون ولایت مداری مردم و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.


حجت الاسلام اربابی فر با اشاره به اینکه صداو سیمای مرکز کرمان از هر جهت موفق است، گفت: این موفقیت مرهون سیاستگذاری درست مدیرکل مرکز وهمکاری ،پشتکار،وحدت وهم افزایی وتلاش معاونان،مدیران وکارکنان صداوسیمای مرکز کرمان است.


مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمان نیز در این نشست با قدردانی از تلاش کارکنان صدا و سیما گفت: امسال عزاداریهای حسینی علاوه بر شهرستان بم و مرکز استان در شهرستانهای رفسنجان، سیرجان و بافت نیز پوشش داده شد.


حجت الاسلام موسوی به کمبود نیرو در معاونت فنی اشاره کرد و گفت: از این به بعد رادیوی کرمان خاموشی ندارد و در روزهای تعطیل هم 24 ساعته است.


وی اعلام کرد: از 23 شهرستان استان 14 شهرستان دیجیتال شده ، سه شهرستان دیگر به زودی به شبکه دیجیتال می پیوندند و 6 شهرستان دیگر هم قرار است با تعامل مسئولان شهرستانها و همکاری صدا و سیما دیجیتال شود./س



برچسب ها: قدردانی ، شورحسینی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.