سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت روز نیروی دریایی؛

بررسی پزشکی دریایی در شبکه رادیویی سلامت

نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي نخستين نيرو از نيروهاي مسلح كشور بود كه در دفاع مقدس توانست به اهداف نهايي جنگ دريايي كه همان درهم كوبيدن ماشين جنگي دشمن، بستن خطوط مواصلاتي دريايي دشمن و بازنگه ‌داشتن خطوط مواصلاتي دريايي خودي است، دست يابد.

سید سعید مجید زنوزی، مدیر گروه سلامت جسم و پیشگیری شبکه رادیویی سلامت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اشاره به ویژه برنامه روز نیروی دریایی در رادیو سلامت گفت: گروه سلامت جسم و پیشگیری شبکه رادیویی سلامت به مناسبت روز نیروی دریایی در برنامه گفتگو محور فراسو  روز پنجشنبه 7 آذر ماه به بحث و بررسی فعالیت طب دریایی می پردازد.

وی ادامه داد: برنامه فراسو روز پنجشنبه 7 آذر ماه به مناسبت روز نیروی دریایی و با هدف آشنایی مخاطبان شبکه رادیویی سلامت با پزشکی دریایی و مسائل مرتبط با آن به بحث و بررسی فعالیت طب دریایی می پردازد.

وی در پایان اظهار کرد: در برنامه گفتگو محور فراسو با حضور دکتر رامین معصومی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ارتش تعریفی از طب دریایی ارائه می شود. همچنین در این برنامه به جنبه های پیشگیری از بیماری هایی که افراد در سفرهای دریایی با آن مواجه و مبتلا هستند، نیز پرداخته می شود.

گفتنی است، برنامه فراسو  کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری شبکه رادیویی سلامت هر روز ساعت 8:30 الی 9 صبح به صورت زنده روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود./ م
برچسب ها: سلامت ، بسیج ، طب دریایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.