سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مناطق صنعتی پردیس در جریان اشتغال زایی حرکت نکرده است

فرماندارشهرستان پردیس گفت: مناطق صنعتی پردیس یکی از اولویت های مدیریت شهرستان است و سایر مناطق پردیس در برنامه های توسعه و کاهش کمبود ها و رفع ضعف های موجود در حوزه های مختلف قرار دارد .

مهدی مهاجر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت مناطق صنعتی شهرستان پردیس گفت:فرمانداری به عنوان نماینده دولت در شهرستان پردیس با بررسی بیوگرافی این منطقه و تقسیم بندی آن از لحاظ موقعیت های مختلف فرهنگی و علمی و صنعتی برنامه های خود را در راستای رفع مشکلات و کمبود ها در بخش های مختلف این منطقه طراحی و در مرحله اجرا می گذارد .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :مناطق صنعتی پردیس هم اکنون با توجه به گفته های جناب آقای بیگدلو فرماندار سابق شهرستان در حوزه های زیربنایی مانند آب و برق و گاز و امنیت مشکلات زیادی دارند .

فرماندارشهرستان پردیس با اشاره به لزوم جریان سازی اشتغال در این مناطق اضافه کرد :صنعت عامل مهم اشتغال در مناطق صنعتی پردیس با عدم برخورداری از ساختاری منظم و ساماندهی شده در گذشته با وجود پتانسیل های فراوان در شهرستان در جریان اشتغال زایی حرکت نکرده است .

مهاجر در خاتمه اظهارداشت :مناطق صنعتی پردیس یکی از اولویت های مدیریت شهرستان است و سایر مناطق پردیس در برنامه های توسعه و کاهش کمبود ها و رفع ضعف های موجود در حوزه های مختلف قرار دارد ./س


برچسب ها: صنعتی ، پردیس ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.