سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تشکیل 40 هیئت مذهبی از ملیت‌های گوناگون در جامعةالمصطفی

معاون بین‌الملل جامعةالمصطفی گفت: حدود 40 هیئت مذهبی توسط طلابی از ملیت‌های مختلف در جامعةالمصطفی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام مجید حکیم‌الهی عصر امروز در جلسه هماهنگی پیاده‌روی روز اربعین به سمت مسجد جمکران اظهار کرد: حدود 40 هیئت توسط طلابی از ملیت‌های مختلف در جامعةالمصطفی تشکیل شده و این آمادگی وجود دارد که همه آنها در اربعین برنامه‌هایی داشته باشند.


وی افزود: خانواده‌های این افراد هم در برنامه‌های مذهبی اربعین شرکت خواهند داشت و در مجموع شاهد برنامه‌های عزاداری باشکوهی خواهیم بود.

معاون بین‌الملل جامعةالمصطفی با تاکید بر افزایش امکانات و تسهیلاتی که در اختیار زائران قرار می‌گیرد، عنوان داشت: این امر در کربلای معلی انجام شده و می‌توان از این تجربه در جمکران هم استفاده کرد.

وی ادامه داد: در زمینه سرویس‌های بهداشتی هم باید چشمه‌های جدیدی به صورت سیار یا ثابت در مسیر حرکت دسته‌های عزاداری مستقر کرد.

حکیم‌الهی با بیان اینکه پذیرایی از زائران و عزاداران در اربعین حسینی هم باید در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: هر هیئت مذهبی می‌‌تواند در طول مسیر حرم مطهر فاطمه معصومه(س) تا جمکران بخشی از این کار را بر عهده بگیرد.

معاون بین‌الملل جامعةالمصطفی افزود: اگر هر هیئت با نام خودش به سمت جمکران حرکت کرده و ایستگاه‌های صلواتی را هم به نام خود برپا کند تاثیر بیشتری در جذب زائران و هیئت‌های مذهبی خواهد داشت./س
برچسب ها: قم ، ملیت ، هیئت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.