سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ دبیر چهارمین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی:

گردشگری سلامت صنعتی رو به رشد است

دبیر چهارمین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی و مدیرکل اتاق‌های اسلامی در چهارمین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در بیمارستان رضوی عنوان کرد: امروزه گردشگری سلامت به عنوان یک صنعت رو به رشد مطرح است.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، دکتر محمدرضا کرباسی گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران طی چندماه گذشته اقدامات زیادی را در جهت هماهنگی نهادهای مرتبط با صنعت گردشگری سلامت برای برگزاری این کنفرانس صورت داده است.

وی درباره حضور نهادهای مختلف در این کنفرانس گفت: این دوره از کنفرانس با حضور هیئت‌های شرکت کننده از ۵۰ کشور اسلامی، بانک توسعه اسلامی، اتاق بازرگانی کشور، سازمان نظام پزشکی، وزرا و سفیران کشورهای اسلامی و صاحب نظران صنعت گردشگری سلامت شکل گرفته است.

کرباسی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر آمار گردشگران جهان در حوزه‌های مختلف گردشگری رشد قابل توجهی داشته است، افزود: گردشگری سلامت به نوعی از گردشگری اطلاق می‌شود که به حفظ، بهبود و بازیابی سلامت روانی و جسمی کمک می‌کند.

وی گردشگری سلامت را یک صنعت زیرساخت دانست و گفت: گردشگری سلامت با توجه به چشم اندازهای جهان اسلام و با هدف توسعه ابتکارات عمل در حوزه گردشگری سلامت، گردشگری تندرستی، زیرساخت‌ها و اعتبار بخشی در حال توسعه است.

وی با اشاره به سهم ۲۵ درصدی کشورهای اسلامی از جمعیت جهان متذکر شد: در حال حاضر سهم گردشگری سلامت کشور ما رضایت بخش نیست. /س

برچسب ها: چهارمین ، کنگره ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.